Recenzja książki: Wielki konkurs kup

Recenzuje: truskawka2

W nieznanym z nazwy państwie zwierzęcym rządzi królewski lew Kupko I. Co roku donośną trąbą... jelitową daje sygnał do rozpoczęcia Wielkiego Konkursu Kup. Minister Spraw (bardzo dosłownie) Wewnętrznych rozwiesza w całym kraju plakaty z informacją o konkursie. Nie wystarczy zrobić dużej i odpowiednio woniejącej kupy – to byłoby za proste. Trzeba jeszcze ją królowi artystycznie zademonstrować. Nagroda jest niebagatelna – wieczna sława dzięki wyryciu imienia na kamiennej tablicy. Zwierzaki prześcigają się w pomysłach. Nieoczekiwanie dla wszystkich zwyciężczynią zostaje malutka mrówka...

Książkę inaczej odczytają dzieci, inaczej – dorośli. Dla maluchów to po prostu oswojenie z codziennym, choć nieco śmierdzącym tematem. Po prostu kupa śmiechu. Natomiast dorosły może w groteskowej treści odczytać niepokojące wątki. Ile razy chcemy się na wszelkie sposoby przypodobać władzy? Czy niektórzy celebryci oraz media nie przypominają przypadkiem uczestników konkursu? Sprzedają nam atrakcyjnie opakowane ekskrementy, licząc na poklask. Warto się nad tym zastanowić.

Mimo śmierdzącego tematu i groteskowej treści uważam, że warto książkę kup - ić.

dr Kalina Beluch

Kup książkę Wielki konkurs kup

Sprawdzam ceny dla ciebie ...

Zobacz także

Zobacz opinie o książce Wielki konkurs kup
Książka
Wielki konkurs kup
Guido van Genechten
Inne książki autora
Chce mi się kupę
Guido van Genechten0
Okładka ksiązki - Chce mi się kupę

Pieskowi chce się kupę. I to JUŻ. Ale na jego nocniczku siedzi młodsza siostra! A to dlatego że z jej nocniczka korzysta Myszka. Piesek biega od nocniczka...

Mała biała rybka. Mała biała rybka ma urodziny. Książka kartonowa
Guido van Genechten0
Okładka ksiązki - Mała biała rybka. Mała biała rybka ma urodziny. Książka kartonowa

Mała biała rybka jest coraz większa. Dziś świętuje drugie urodziny. Każde morskie stworzenie może przyjść na przyjęcie: grube i chude, długie i krótkie...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy