Logo wydawnictwa - Helion

Książki wydawnictwa

Okładka - Access 2002. Tworzenie baz danych
Access 2002. Tworzenie baz danych
Bogdan Czogalik

Bazy danych należą do najpopularniejszych programów. Student, profesor, sekretarka, właściciel firmy, lekarz -- każdy potrzebuje bazy danych. Zbuduj relacyjną bazę danych do zarządzania kolekcją płyt, adresami...czytaj dalej

Okładka - Projektowanie baz danych XML. Vademecum profesjonalisty
Projektowanie baz danych XML. Vademecum profesjonalisty
Mark Graves

"Projektowanie baz danych XML. Vademecum profesjonalisty" -- to obszerny podręcznik do nauki baz danych XML, wykorzystywanych w Internecie oraz baz stanowiących część większych systemów. Jeśli dysponujesz...czytaj dalej

Okładka - Linux w sieci
Linux w sieci
Adam Podstawczyński

Linux i sieci, teoria i praktyka! Wyczerpujące omówienie teoretycznych zagadnień budowy sieci komputerowych. Opis konfiguracji serwerów internetowych (WWW, FTP, e-mail, news) w systemie Linux. Prosty...czytaj dalej

Okładka - MS Office 2002/XP. Ćwiczenia zaawansowane
MS Office 2002/XP. Ćwiczenia zaawansowane
Marcin Szeliga

Microsoft Office to zestaw aplikacji znany prawie każdemu użytkownikowi komputera. Jego ogromne możliwości pozostają jednak często ukryte i niewykorzystane. Książka "Office XP. Ćwiczenia zaawansowane" adresowana...czytaj dalej

Okładka - Aplikacje Direct3D
Aplikacje Direct3D
Robert Krupiński

Dzięki Direct3D możesz tworzyć nowoczesne gry, symulacje czy programy multimedialne. Jest on podstawowym standardem programowania grafiki trójwymiarowej w systemach operacyjnych zgodnych z Windows. Akceleracja...czytaj dalej

Okładka - Po prostu własny serwer internetowy
Po prostu własny serwer internetowy
Tomasz Rak, Kazimierz Lal

Chcesz czegoś więcej niż być tylko biernym odbiorcą treści dostępnych w Internecie? Nic trudnego. Potrzebne Ci będą: komputer podłączony stałym łączem do sieci, publiczny adres IP i ta książka. Stworzenie...czytaj dalej

Okładka - eXtreme programming
eXtreme programming
David Astels, Granville Miller, Miroslav Novak

Teoria i praktyka prowadzenia projektów programistycznych Naucz się zasad programowania ekstremalnego i zastosuj je w praktyce Od konceptualizacji do przekazania działającego systemu -- poznaj najlepsze...czytaj dalej

Okładka - Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 2
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 2
Mark DeLoura

Jeśli zajmujesz się lub zamierzasz się zająć programowaniem gier komputerowych, nie odkładaj tej książki na półkę. Znajdziesz w niej siedemdziesiąt rozwiązań rozmaitych problemów, przed którymi staje programista...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy