Ćwiczenia zaprezentowane w tej książce stanowią solidną podstawę do samodzielnego rozwijania umiejętności posługiwania się programem. Autor z właściwą sobie precyzją wprowadzi Cię w tajniki pracy nad: ...czytaj dalej
Czy Photoshop jest potrzebny przeciętnemu użytkownikowi komputera? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w autorskiej książce Macieja Paska, który z właściwą sobie systematycznością wprowadzi Cię w świat programów...czytaj dalej
Książka ta zaczyna się od przeglądu nowości wprowadzonych w 4. wersji programu, później zaś są omawiane kolejno: modelowanie, teksturowanie, animacja,oświetlenie i kamery, oraz różnego typu "efekty...czytaj dalej
3D Studio MAX jest aplikacją zaprojektowaną w celu tworzenia iluzji ruchu obiektów umieszczonych w trójwymiarowej przestrzeni. Aby dogłębnie opanować ten program wymagane jest posiadanie umiejętności obrazowego...czytaj dalej
Jako administrator systemu stojący przed perspektywą wdrażania i zarządzania nowym systemem firmy Microsoft -- Windows 2000 Professional, potrzebujesz wiarygodnego źródła dokładnym informacji, opisującego...czytaj dalej
"Maya 2. Podstawy obsługi i modelowanie" to książka przeznaczona zarówno dla profesjonalnych grafików i animatorów, jak i hobbystów. Mogą z niej korzystać nawet nowicjusze w dziedzinie grafiki 3D. Książka...czytaj dalej
Czy jesteś początkującym użytkownikiem Flasha, czy też doświadczonym projektantem, ów podręcznik pozwoli Ci wydobyć maksimum potencjału z tego sieciowego programu animacyjnego, będącego samym w sobie niemal...czytaj dalej
Jeśli chcesz poznać możliwości następcy systemu operaycjnego Windows 98, koniecznie kup tę książkę. Jest to krótki, lecz treściwy kurs obsługi Windows Me, w którym uwzględniono zagadnienia rzeczywiście niezbędne...czytaj dalej