Logo wydawnictwa - Helion

Książki wydawnictwa

Okładka - InterBase dla ".delfinów".
InterBase dla ".delfinów".
Piotr Neil Gawroński

Książka niniejsza przeznaczona jest dla osób programujących w Delphi, a jej założeniem jest przedstawienie czytelnikowi sposobów na łatwe tworzenie aplikacji za pomocą bazy danych Interbase. W książce nie znajdzie...czytaj dalej

Okładka - Myślenie lateralne. Idee na przekór schematom
Myślenie lateralne. Idee na przekór schematom
Edward De Bono

Sztuka twórczego myślenia -- bez sztuczek Jak uwolnić się od pułapek logicznego myślenia? Jak stymulować mózg do twórczego działania? Jak zwycięsko wychodzić z sytuacji bez wyjścia? Myślenie schematami...czytaj dalej

Okładka - Sześć kapeluszy myślowych
Sześć kapeluszy myślowych
Edward De Bono

Myśl samodzielnie! Jak wyrzucić z głowy przeszkody w myśleniu? Jak być systematycznie kreatywnym? Jak korzystać z przewagi koncepcyjnej w każdym aspekcie życia? Gotowi do biegu? Czas start! Tak wygląda...czytaj dalej

Okładka - Rejestr Windows XP. Leksykon kieszonkowy
Rejestr Windows XP. Leksykon kieszonkowy
Mirosław Chorążewski, Dorota Zięba

Podręczny przewodnik po sercu systemu Windows XP Rejestr jest najważniejszym elementem systemów operacyjnych z rodziny Windows. Nie inaczej jest w przypadku Windows XP -- systemu łączącego w sobie znaną z Windows...czytaj dalej

Okładka - MySQL. Mechanizmy wewnętrzne bazy danych
MySQL. Mechanizmy wewnętrzne bazy danych
Sasha Pachev

Poznaj sekrety jednej z najpopularniejszych baz danych Jak przechowywane są dane? Jak dodawać własne zmienne konfiguracyjne? Jak przebiega proces replikacji? MySQL to obecnie jedna z najpopularniejszych...czytaj dalej

Okładka - 8 dogmatów wywierania wpływu
8 dogmatów wywierania wpływu
Josef Kirschner

Niepostrzeżenie zaistnieć w świadomości innych Patrz pewnie w oczy przeciwnika Dezorientuj i przejmuj uwagę Atakuj całą serią informacji Pętaj siecią uczuć i emocji Zaklinaj i czaruj słowem Start! Rozpocząłeś...czytaj dalej

Okładka - Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6
Mike Dickheiser

Wyczerpujący przegląd nowoczesnych technik tworzenia gier komputerowych Zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji Realistyczne odwzorowywanie zjawisk fizycznych, efektów dźwiękowych i oświetlenia Języki...czytaj dalej

Okładka - Po prostu HTML, XHTML i CSS. Wydanie VI
Po prostu HTML, XHTML i CSS. Wydanie VI
Elizabeth Castro

Stwórz własną witrynę WWW Poznaj znaczniki języka HTML Zdefiniuj kaskadowe arkusze stylów Przetestuj witrynę i opublikuj ją na serwerze Język HTML i jego najnowsze wcielenie, określane nazwą XHTML, to...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy