Kolorowy, praktyczny i... apetyczny poradnik. Marketing sensoryczny jest użyteczny i sprawdza się w praktyce. Książka przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na...czytaj dalej
Inspirowane wspomnieniami opowiadania Witolda Kieżuna, powstańca warszawskiego, znanego ekonomisty, autora "Patologii transformacji". Na książkę składa się 17 opowiadań pisanych przez autora podczas wielu lat...czytaj dalej
Każda porażka może być początkiem zwycięstwa! Każde niepowodzenie - zawodowe czy osobiste - może stać się impulsem do rozwoju, jeśli tylko będziesz dysponować odpowiednimi narzędziami i nastawieniem, by przeistoczyć...czytaj dalej
Książka zawiera całościowy i kompetentny opis oraz analizę chińskich reform ekonomicznych i ich skutki dla gospodarki globalnej. Punktem wyjścia jest uznanie faktu, że w ciągu minionych 25 lat Chiny z zacofanego...czytaj dalej
Active English at Work stanowi nowe wydanie cieszącej się dużą popularnością książki Piotra Domańskiego zatytułowanej English for Active Communication. Książka zawiera terminy, wyrażenia, zwroty, idiomy używane...czytaj dalej
Jednym z efektów trwającego od ponad dwudziestu lat procesu niezwykle dynamicznych zmian społecznych i ekonomicznych w naszym kraju jest aktywizacja środowiska naukowego, które próbuje...czytaj dalej
Międzynarodowy projekt badawczy Zarządzanie i polityka ekonomiczna dla rozwoju realizowany w Akademii Leona Koźmińskiego zwieńczył obchody 20-lecia uczelni. Prezentowane na kartach tej książki ujęcie łączy...czytaj dalej
Rozwijając przełomowe idee przedstawione w książce Zasada Oz, Roger Connors i Tom Smith, uznani eksperci tworzenia środowiska odpowiedzialności za rezultaty, prezentują strategię, której celem jest pomoc liderom...czytaj dalej