Logo wydawnictwa - MT Biznes

Książki wydawnictwa

Okładka - Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce
Iwona Skowronek

Kolorowy, praktyczny i... apetyczny poradnik. Marketing sensoryczny jest użyteczny i sprawdza się w praktyce. Książka przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na...czytaj dalej

Okładka - Niezapomniane twarze
Niezapomniane twarze
Witold Kieżun

Inspirowane wspomnieniami opowiadania Witolda Kieżuna, powstańca warszawskiego, znanego ekonomisty, autora "Patologii transformacji". Na książkę składa się 17 opowiadań pisanych przez autora podczas wielu lat...czytaj dalej

Okładka - Czasem wygrywasz, a czasem się uczysz. Najważniejsze życiowe lekcje zawdzięczamy porażkom
Czasem wygrywasz, a czasem się uczysz. Najważniejsze życiowe lekcje zawdzięczamy porażkom
John Maxwell

Każda porażka może być początkiem zwycięstwa! Każde niepowodzenie - zawodowe czy osobiste - może stać się impulsem do rozwoju, jeśli tylko będziesz dysponować odpowiednimi narzędziami i nastawieniem, by przeistoczyć...czytaj dalej

Okładka - Kapitalizm konfucjański. Chińskie reformy ekonomiczne a globalizacja
Kapitalizm konfucjański. Chińskie reformy ekonomiczne a globalizacja
Henryk Chołaj

Książka zawiera całościowy i kompetentny opis oraz analizę chińskich reform ekonomicznych i ich skutki dla gospodarki globalnej. Punktem wyjścia jest uznanie faktu, że w ciągu minionych 25 lat Chiny z zacofanego...czytaj dalej

Okładka - Active English at Work
Active English at Work
Piotr Domański

Active English at Work stanowi nowe wydanie cieszącej się dużą popularnością książki Piotra Domańskiego zatytułowanej English for Active Communication. Książka zawiera terminy, wyrażenia, zwroty, idiomy używane...czytaj dalej

Okładka - Aktualne wyzwania zarządzania i ekonomii
Aktualne wyzwania zarządzania i ekonomii
praca zbiorowa

Jednym z efektów trwającego od ponad dwudziestu lat procesu niezwykle dynamicznych zmian społecznych i ekonomicznych w naszym kraju jest aktywizacja środowiska naukowego, które próbuje...czytaj dalej

Okładka - Zarządzanie i polityka gospodarcza dla rozwoju
Zarządzanie i polityka gospodarcza dla rozwoju
praca zbiorowa

Międzynarodowy projekt badawczy Zarządzanie i polityka ekonomiczna dla rozwoju realizowany w Akademii Leona Koźmińskiego zwieńczył obchody 20-lecia uczelni. Prezentowane na kartach tej książki ujęcie łączy...czytaj dalej

Okładka - ZMIEŃ KULTURĘ, ZMIEŃ ZASADY GRY. Przełomowa strategia zmian w organizacji
ZMIEŃ KULTURĘ, ZMIEŃ ZASADY GRY. Przełomowa strategia zmian w organizacji
Tom Smith

Rozwijając przełomowe idee przedstawione w książce Zasada Oz, Roger Connors i Tom Smith, uznani eksperci tworzenia środowiska odpowiedzialności za rezultaty, prezentują strategię, której celem jest pomoc liderom...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy