Logo wydawnictwa - MT Biznes

Książki wydawnictwa

Okładka - Joint Ventures Partnering Subcontracting
Joint Ventures Partnering Subcontracting
praca zbiorowa

Oddajemy do rąk czytelników czwarty z ośmiu tomów podręczników do nauki fachowego języka angielskiego dla wykładowców i studentów uczelni technicznych, inżynierów,...czytaj dalej

Okładka - W poszukiwaniu doskonałości w biznesie
W poszukiwaniu doskonałości w biznesie
Peters Thomas J., Waterman Robert H.

Najwspanialsza - według angielskiego wydawnictwa Bloomsbury - książka biznesowa wszech czasów, W poszukiwaniu doskonałości w biznesie, od dawna jest już pozycją obowiązkową w szkołach biznesu, jest przywoływana...czytaj dalej

Okładka - JAK ROBIĆ INTERESY W CHINACH
JAK ROBIĆ INTERESY W CHINACH
Ted Plafker

Oto książka o Chinach, będąca w zasięgu absolutnie każdego biznesmena, nieoceniony podręcznik tego przedmiotu. Dla zarządzających, menedżerów, przedsiębiorców i inwestorów Jak robić interesy...czytaj dalej

Okładka - Zjedz tę żabę. Audiobook
Zjedz tę żabę. Audiobook
Brian Tracy

"Zjedz tę żabę" to książka dla ludzi biznesu. Ta przekonująca metafora, "ogromna żaba" czekająca na zjedzenie, to twoje największe, najważniejsze zadanie, z którego realizacją będziesz prawdopodobnie zwlekał...czytaj dalej

Okładka - Ścieżka Perswazji
Ścieżka Perswazji
Robert L. Jolles

Niezależnie od tego, czy prezentujesz produkt, występujesz na konferencji prasowej, bierzesz udział w rozmowie kwalifikacyjnej, przemawiasz do szerszego grona słuchaczy - perswadujesz. Potrzeba ci zwinności...czytaj dalej

Okładka - Nie zjadaj cukierka od razu
Nie zjadaj cukierka od razu
Joachim De Posada, Ellen Singer

Cierpliwość cenniejsza niż złoto... Arthur jest szoferem, który w pół godziny potrafi rozwiązać krzyżówkę w New York Timesie, przeprowadzić analizę stanu gospodarki Ameryki Łacińskiej i wykonać w pamięci obliczenia...czytaj dalej

Okładka - Mała książeczka, która podbija rynek
Mała książeczka, która podbija rynek
Joel Greenblatt

Dwa lata w szkole biznesu nie nauczą cię, jak podbić rynek. Dwie godziny spędzone z Małą książeczką, która podbija rynek - owszem. Pozwól, by Joel Greenblatt, założyciel i wspólnik zarządzający Gotham Capital...czytaj dalej

Okładka - Najważniejsi klienci, czyli key account management w praktyce
Najważniejsi klienci, czyli key account management w praktyce
Turek Sławomir

Książka ta jest wynikiem 15 lat doświadczeń jej autora, które zdobył zajmując się sprzedażą i zarządzając zespołami sprzedażowymi w firmach z różnych branż i różnej wielkości. Zostały w...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy