Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy - nie tylko działu. Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. Wykorzystaj badania...czytaj dalej
Czym tak naprawdę jest droga do bogactwa? Wynagrodzenie za pracę etatową ma tylko tę zaletę, że jest stałe. Wygrana na loterii to nierealne marzenie. Jest tylko jeden sposób na to, aby stać się niewyobrażalnie...czytaj dalej
W ciągu wielu lat swej kariery Brian Tracy wygłosił ponad 4000 prezentacji i przemawiał osobiście do ponad 5 000 000 osób w 46 krajach. Jego umiejętności wygłoszenia porywającego przemówienia i skutecznego...czytaj dalej
Podręcznik przekazuje wiedzę niezbędną do skutecznego i efektywnego zarządzania procesami i uczestnikami realizującymi przedsięwzięcie budowlane. Zawiera zbiór informacji pozwalający uporządkować funkcjonowanie...czytaj dalej
Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest...czytaj dalej
W serii Akademickie Warsztaty Dziennikarskie ukazują się podręczniki akademickie, książki o charakterze monograficznym i warsztatowym, a także tłumaczenia ważnych zagranicznych publikacji z dziedziny mediów...czytaj dalej
Instytucjonalizm nie stanowi jeszcze głównego nurtu w naukach społecznych, ale jego ranga ostatnio bardzo szybko rośnie. Dwa lata temu obie Nagrody Nobla w ekonomii przypadły w udziale teoretykom instytucjonalizmu...czytaj dalej
Podręcznik zawiera podstawową wiedzę na temat metod i procedur wyceny całego przedsiębiorstwa, wyodrębnionych jego części i poszczególnych aktywów. Autorzy przyjęli ciekawą konwencję opisu technik...czytaj dalej