Logo wydawnictwa - MT Biznes

Książki wydawnictwa

Okładka - Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu
Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu
Tony Hsieh

Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy - nie tylko działu. Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. Wykorzystaj badania...czytaj dalej

Okładka - Droga do bogactwa. Rozpocznij podróż... do spełnienia przedsiębiorczych ambicji
Droga do bogactwa. Rozpocznij podróż... do spełnienia przedsiębiorczych ambicji
Brian Tracy

Czym tak naprawdę jest droga do bogactwa? Wynagrodzenie za pracę etatową ma tylko tę zaletę, że jest stałe. Wygrana na loterii to nierealne marzenie. Jest tylko jeden sposób na to, aby stać się niewyobrażalnie...czytaj dalej

Okładka - Mów i zwyciężaj. Jak perswazyjnie prezentować w każdej sytuacji
Mów i zwyciężaj. Jak perswazyjnie prezentować w każdej sytuacji
Brian Tracy

W ciągu wielu lat swej kariery Brian Tracy wygłosił ponad 4000 prezentacji i przemawiał osobiście do ponad 5 000 000 osób w 46 krajach. Jego umiejętności wygłoszenia porywającego przemówienia i skutecznego...czytaj dalej

Okładka - Zarządzanie przedsięwzięciem budowlanym
Zarządzanie przedsięwzięciem budowlanym
Saleem Akram

Podręcznik przekazuje wiedzę niezbędną do skutecznego i efektywnego zarządzania procesami i uczestnikami realizującymi przedsięwzięcie budowlane. Zawiera zbiór informacji pozwalający uporządkować funkcjonowanie...czytaj dalej

Okładka - Zarządzanie wartością klienta. Pomiar i strategie
Zarządzanie wartością klienta. Pomiar i strategie

Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest...czytaj dalej

Okładka - Główne nurty w kulturze XX i XXI wieku. Podręcznik dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej
Główne nurty w kulturze XX i XXI wieku. Podręcznik dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej
Andrzej Kaliszewski

W serii Akademickie Warsztaty Dziennikarskie ukazują się podręczniki akademickie, książki o charakterze monograficznym i warsztatowym, a także tłumaczenia ważnych zagranicznych publikacji z dziedziny mediów...czytaj dalej

Okładka - Homo agens. Instytucjonalizm w naukach społecznych
Homo agens. Instytucjonalizm w naukach społecznych
Piotr Chmielewski

Instytucjonalizm nie stanowi jeszcze głównego nurtu w naukach społecznych, ale jego ranga ostatnio bardzo szybko rośnie. Dwa lata temu obie Nagrody Nobla w ekonomii przypadły w udziale teoretykom instytucjonalizmu...czytaj dalej

Okładka - Wycena biznesu w praktyce
Wycena biznesu w praktyce
Marek Panfila

Podręcznik zawiera podstawową wiedzę na temat metod i procedur wyceny całego przedsiębiorstwa, wyodrębnionych jego części i poszczególnych aktywów. Autorzy przyjęli ciekawą konwencję opisu technik...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy