To, co robisz z dala od stołu negocjacyjnego, może zadecydować o sukcesie lub niepowodzeniu w najważniejszych rozgrywkach.Większość negocjatorów, poszukując bądź to wygranej własnej, bądź też obopólnej, koncentruje...czytaj dalej
Czas powiedzieć to wprost! Akademicka wiedza o zarządzaniu zbyt często jest sucha, a wykształceni menedżerowie zbyt często ograniczają się do działań wizytówkowych: do błyskotliwych wypowiedzi na spotkaniach...czytaj dalej
Międzynarodowy bestseller. Z humorem i ogromną ilością danych pochodzących z wieloletnich badań, Underhill oferuje konkretne i użyteczne rady w jaki sposób detaliści powinni się dostosowywać do zmieniających...czytaj dalej
Czy da się ocalić karierę i odzyskać reputację po poważnym kryzysie na ścieżce zawodowej? W erze, w której prasa karmi się sensacyjnymi historiami o upadłych liderach, politykach, gwiazdach, odważnych denuncjatorach...czytaj dalej
NIE PROGNOZUJ PRZYSZŁOŚCI! TWÓRZ JĄ SAM.Poznaj pytania, które obudzą twój niepokój. Odkryj problemy, które spędzą ci sen z powiek. Zdaj sobie sprawę z tego, jak wiele osiągnięto przez wywrotowe myślenie i obalanie...czytaj dalej
Książka Marketing Robin Hooda przedstawia dziesięć kluczowych zasad marketingu zaczerpniętych głównie z sektora prywatnego. Każda z tych zasad jest tytułem jednego rozdziału. Każda z wyjątkiem jednej, która...czytaj dalej
Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący firmę gatunkiem wyższym od konkurentów?I, co ważniejsze, czy da się takim DNA "zarazić" firmę przeciętną i zmienić ją w nadzwyczajną? James C. Collins,...czytaj dalej
CO SPRAWIA, ŻE NIEKTÓRZY SĄ PRAWDZIWYMI LUDŹMI SUKCESU?Czy to kwestia wyższego poziomu energii? Szczęścia? Zapału? Wizji? Tego właśnie można dowiedzieć się z wielce pouczającej książki Herba Greenberga i Patricka...czytaj dalej