Logo wydawnictwa - MT Biznes

Książki wydawnictwa

Okładka - Negocjacje w trzech wymiarach
Negocjacje w trzech wymiarach
David A. Lax, James K. Sebenius

To, co robisz z dala od stołu negocjacyjnego, może zadecydować o sukcesie lub niepowodzeniu w najważniejszych rozgrywkach.Większość negocjatorów, poszukując bądź to wygranej własnej, bądź też obopólnej, koncentruje...czytaj dalej

Okładka - Kierować, osiągać, żyć. Skuteczne zarządzanie na nowe czasy
Kierować, osiągać, żyć. Skuteczne zarządzanie na nowe czasy
Fredmund Malik

Czas powiedzieć to wprost! Akademicka wiedza o zarządzaniu zbyt często jest sucha, a wykształceni menedżerowie zbyt często ograniczają się do działań wizytówkowych: do błyskotliwych wypowiedzi na spotkaniach...czytaj dalej

Okładka - Dlaczego kupujemy
Dlaczego kupujemy
Paco Underhill

Międzynarodowy bestseller. Z humorem i ogromną ilością danych pochodzących z wieloletnich badań, Underhill oferuje konkretne i użyteczne rady w jaki sposób detaliści powinni się dostosowywać do zmieniających...czytaj dalej

Okładka - Powrót do kariery
Powrót do kariery
Jeffrey Sonnenfeld & Andrew Ward

Czy da się ocalić karierę i odzyskać reputację po poważnym kryzysie na ścieżce zawodowej? W erze, w której prasa karmi się sensacyjnymi historiami o upadłych liderach, politykach, gwiazdach, odważnych denuncjatorach...czytaj dalej

Okładka - Czas reformatorów
Czas reformatorów
William C.Taylor, Polly Labarre

NIE PROGNOZUJ PRZYSZŁOŚCI! TWÓRZ JĄ SAM.Poznaj pytania, które obudzą twój niepokój. Odkryj problemy, które spędzą ci sen z powiek. Zdaj sobie sprawę z tego, jak wiele osiągnięto przez wywrotowe myślenie i obalanie...czytaj dalej

Okładka - Marketing Robin Hooda
Marketing Robin Hooda
Katya Andersen

Książka Marketing Robin Hooda przedstawia dziesięć kluczowych zasad marketingu zaczerpniętych głównie z sektora prywatnego. Każda z tych zasad jest tytułem jednego rozdziału. Każda z wyjątkiem jednej, która...czytaj dalej

Okładka - Od dobrego do wielkiego
Od dobrego do wielkiego
Jim Collins

Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący firmę gatunkiem wyższym od konkurentów?I, co ważniejsze, czy da się takim DNA "zarazić" firmę przeciętną i zmienić ją w nadzwyczajną? James C. Collins,...czytaj dalej

Okładka - Jak odnieść sukces i rozwinąć swój potencjał
Jak odnieść sukces i rozwinąć swój potencjał
Herb Greenberg, Patrick Sweeney

CO SPRAWIA, ŻE NIEKTÓRZY SĄ PRAWDZIWYMI LUDŹMI SUKCESU?Czy to kwestia wyższego poziomu energii? Szczęścia? Zapału? Wizji? Tego właśnie można dowiedzieć się z wielce pouczającej książki Herba Greenberga i Patricka...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy