Marketing szeptany to bezprecedensowy podręcznik kreowania szumu medialnego. Nauczy cię: znajdować nowe, jeszcze wolne od zgiełku media reklamowe, dawać dziennikarzom historie na pierwszą stronę, kalkulować...czytaj dalej
Ludzie twoją reklamąTwórz porywające historie, o których warto mówićMiasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do pisuarów. Kultowy spot reklamowy emitowany bezpłatnie....czytaj dalej
Wyobraź sobie, że 225 milionów ludzi stawia na rzut monetą. Wygrani pozostają w grze, a pozostali się wycofują. Po zaledwie 20 dniach gry wyłania się 215 zwycięzców-milionerów. Jeśli w tej grze zastąpić ludzi...czytaj dalej
Istnieją niezliczone książki poświęcone sprzedaży. Ich autorzy utrzymują, że zdradzają czytelnikom sekrety tego, jak być wspaniałym sprzedawcą. Wiele z nich zawiera przydatne pomysły i porady. Nie ma jednak...czytaj dalej
Autor klasycznych bestsellerów "New York Timesa" i "Business Week": Sprzedać niewidzialne oraz Co lubią klienci, Harry Beckwith, pisze z wnikliwością wynikającą z ponad trzydziestu lat zdumiewającego...czytaj dalej
Obudź się i poczuj zapach sukcesu!Znasz już historię Starbucksa? Od 1992 r. Wartość akcji tej firmy poszybowała w górę o 5000 procent! Geniusz sukcesu Starbucksa tkwi w jego umiejętności tworzenia doświadczeń...czytaj dalej
CZY WIESZ WIĘCEJ O ŻYCIU SEKSUALNYM SWOJEJ NAJLEPSZEJ PRZYJACIÓŁKI NIŻ O JEJ FINANSACH?Dawno temu, i nie w pełni świadomie, Liz Perle zawarła z pieniędzmi cichą umowę: postanowiła, że zrobi wszystko, co trzeba...czytaj dalej
KAIZEN: klucz do konkurencyjnego sukcesu Japonii to pierwsza na świecie książka przybliżająca zachodnim menedżerom kaizen japońską filozofię zarządzania opartą na ciągłym doskonaleniu. Premiera tej książki...czytaj dalej