Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy:
podejścia do pomiaru wartości klienta, zarządzania wiedzą o kliencie, tworzenia wartości dla klienta, społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta, budowy wartości klienta w marketingu relacji.Autorzy publikacji to pracownicy Katedry Marketingu SGH oraz przedstawiciele innych środowisk akademickich. Książka przeznaczona do szerokiego grona Czytelników zainteresowanych strategiami wzrostu wartości klientów - praktyków, nauczycieli akademickich, a także studentów marketingu i zarządzania.
Zobacz również: Studia Podyplomowe SGH Zarządzanie Wartością Klienta.
Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: b.d
Kategoria: Encyklopedie, słowniki, leksykony
ISBN:
Liczba stron: 568
Zakończenie pierwszego cyklu przygód fantastykologów, którzy na niezwykłej wyspie Vorn badają stwory z mitów, legend i baśni! Uczestnicy kursu dokonują...
Każdy porządny bestseller musi w dzisiejszych czasach doczekać się sequeli, prequeli a nawet spin-offów. Dotyczy to oczywiście również komiksów...
Chcę przeczytać,