Okładka książki - Zarządzanie wartością klienta. Pomiar i strategie

Zarządzanie wartością klienta. Pomiar i strategie


Ocena: 0 (0 głosów)

Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy:

podejścia do pomiaru wartości klienta, zarządzania wiedzą o kliencie, tworzenia wartości dla klienta, społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta, budowy wartości klienta w marketingu relacji.

Autorzy publikacji to pracownicy Katedry Marketingu SGH oraz przedstawiciele innych środowisk akademickich. Książka przeznaczona do szerokiego grona Czytelników zainteresowanych strategiami wzrostu wartości klientów  - praktyków, nauczycieli akademickich,  a także studentów marketingu i zarządzania.

Zobacz również: Studia Podyplomowe SGH Zarządzanie Wartością Klienta.

Informacje dodatkowe o Zarządzanie wartością klienta. Pomiar i strategie:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: b.d
Kategoria: Encyklopedie, słowniki, leksykony
ISBN: 9788375610581
Liczba stron: 568

więcej

Kup książkę Zarządzanie wartością klienta. Pomiar i strategie

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Zarządzanie wartością klienta. Pomiar i strategie - opinie o książce

Inne książki autora
Wesołe kolorowanki. Świat bajek
0
Okładka ksiązki - Wesołe kolorowanki. Świat bajek

Wesołe kolorowanki to tematyczne książeczki z naklejkami. Można w nich znaleźć m.in. najwspanialsze bajkowe postaci, super zabawki lub zwierzaki. W każdej...

Prze-pisać taneczny modernizm: sieci / Re-writing Dance Modernism: Networks
0
Okładka ksiązki - Prze-pisać taneczny modernizm: sieci / Re-writing Dance Modernism: Networks

Taneczny modernizm nie jest jedynie częścią historii kultury. To także, a może przede wszystkim, iskrzący się wieloma kolorami punkt odniesienia dla myślenia...

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy