Logo wydawnictwa - Onepress

Książki wydawnictwa

Okładka - Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera
Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera
Piotr Karwatka, Tomasz Ejtminowicz, Marcin Engelmann, Przemysław Federowicz, Grzegorz Godlewski, Michał Handl, Daniel Korzeniowski, Jan Lekszycki, Dorota Raczkowska, Joanna Sieniawska, Marek Stolarski, Kamil Zasada, Michał Żyliński

Dowiedz się więcej o Autorach >> E-handel w pytaniach i odpowiedziach Nadzór nad procesem tworzenia i utrzymaniem sklepu internetowego lub dowolnej innej formy obecności firmy na rynku e-commerce jest...czytaj dalej

Okładka - Trzydzieści sześć strategii starożytnych Chin
Trzydzieści sześć strategii starożytnych Chin
Stefan H. Verstappen

Trzydzieści sześć strategii to wyjątkowy zbiór starożytnych chińskich maksym opisujących niektóre spośród najbardziej podstępnych i misternych strategii wojennych, jakie kiedykolwiek wymyślono. Podczas gdy...czytaj dalej

Okładka - Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach
Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach
Andrzej Niemczyk, Bartłomiej Sapała

Drogi Sprzedawco, Menedżerze, Człowieku, który chcesz się rozwijać zawodowo! Trzymasz w ręku książkę duetu świetnych trenerów: Andrzeja Niemczyka i Bartłomieja Sapały. Uczestnicy ich szkoleń...czytaj dalej

Okładka - Catalyst - odkryj rynek obligacji
Catalyst - odkryj rynek obligacji
Adam Jagielnicki

Sprawdzona inwestycja na niepewne czasy Światowa i krajowa gospodarka od kilku lat znajdują się w kryzysie. Gdy gospodarka dołuje, na rynkach finansowych rządzi bessa. Dla inwestorów oznacza to, że na akcjach...czytaj dalej

Okładka - Symulacja procesów biznesowych. Standardy BPMS i BPMN w praktyce
Symulacja procesów biznesowych. Standardy BPMS i BPMN w praktyce
Bartłomiej Gawin, Bartosz Marcinkowski

Wkrocz w świat symulacji procesów biznesowych bez kompleksów! Poznaj pojęcia związane z zarządzaniem procesami biznesowymi Naucz się wydajnie korzystać z dostępnych standardów i narzędzi Dowiedz się, jak...czytaj dalej

Okładka - Biblia e-biznesu
Biblia e-biznesu
Marcin Cichoń, Marcin Cisek, Kamil Czopek, Agnieszka Dejnaka, Jacek Dudzic, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Marcin Godlewski, Jakub Jasiński, Marcin Kosiński, Paweł Królak, Paweł Krzyworączka, Maciej Lewiński, Paweł Lipiec, Piotr Motyl, Przemysław Modrzewski, Sławomir Panek, Krzysztof Rdzeń, Rafał Sadłowski, Mirosław Smużniak, Mirosław Szmajda, Piotr Szulczewski, Natalia Szwarc, Joanna Wajdzik, Mariusz Wesołowski

Na początku był Internet. Potem ludzie zaczęli w nim handlować… Idea Biblii e-biznesu zrodziła się z prostej potrzeby stworzenia możliwie kompletnej skarbnicy wiedzy na temat przedsiębiorczości uprawianej...czytaj dalej

Okładka - Podstawy finansów i rachunkowości. Podręcznik dla menedżerów
Podstawy finansów i rachunkowości. Podręcznik dla menedżerów
Maciej Skudlik

O finansach dla niefinansistów W obrocie produktami ekonomicznymi uczestniczą dziś praktycznie wszyscy: właściciele przedsiębiorstw, inwestorzy, menedżerowie, inżynierowie, specjaliści, robotnicy, emeryci...czytaj dalej

Okładka - Proaktywny telemarketing
Proaktywny telemarketing
Paweł Walczak

Proaktywność nie jest celem. Jest środkiem. Ułatwia sprzedawanie. Słowo "proaktywność" w kontekście biznesowym często mylone bywa ze słowem "przedsiębiorczość". Czasem też utożsamiane jest ze skutecznym...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy