Logo wydawnictwa - Placet

Książki wydawnictwa

Okładka - Inżynieria finansowa
Inżynieria finansowa
Tarczyński Waldemar

Strategie inwestowania, ryzyko inwestowania w tej książce przedstawiono oba aspekty. Czytelnik pozna metody konstruowania, a także metody wyceny instrumentów pochodnych oraz podstawowe ich formy spotykane na...czytaj dalej

Okładka - Inżynieria zarządzania cz.i
Inżynieria zarządzania cz.i
Durlik Ireneusz

Autor przedstawia aktualne koncepcje zarządzania produkcją oraz projektowania i organizowania systemów produkcyjnych, a w szczególności zagadnienia dotyczące integracji ludzi, informacji, wyposażenia technicznego...czytaj dalej

Okładka - Inżynieria zarządzania cz.ii
Inżynieria zarządzania cz.ii
Durlik Ireneusz

Nadchodzące dziesięciolecie to dekada szybkich zmian, doskonałej obsługi klienta i ekonomicznej jakości w warunkach ostrej konkurencji na rynku nie tylko krajowym, ale również europejskim i globalnym. Polskie...czytaj dalej

Okładka - Komunikacja w zarządzaniu
Komunikacja w zarządzaniu
Leszek Kiełtyka

Istotnym celem tej książki jest uzmysłowienie przyszłym menedżerom, jaką nieocenioną wartość mają umiejętnie stosowane formy komunikacji w zarządzaniu. Nieoceniona staje się umiejętność wykorzystania narzędzi...czytaj dalej

Okładka - Marketing nie stoi w miejscu
Marketing nie stoi w miejscu
Jain Dipak C., Maesincee Suvit, Kotler Philip

Ta książka to analiza obecnej sytuacji rynkowej zmienionej przez Internet, szalony postęp technologiczny i globalizację. To wskazanie nowej drogi dla marketingu właściwego erze informacyjnej....czytaj dalej

Okładka - Marketing przedsiębiorcy i menadżera
Marketing przedsiębiorcy i menadżera
Tadeusz Sztucki

Głównym celem prezentowanej książki jest przedstawienie kompleksowej koncepcji strategicznego marketingu oraz wskazanie sposobów praktycznych zastosowań jego zasad, reguł, metod i instrumentów służących przedsiębiorstwu...czytaj dalej

Okładka - Marketing w pytaniach i odpowiedziach
Marketing w pytaniach i odpowiedziach
Tadeusz Sztucki

Książka zawiera podstawową wiedzę o marketingu, podzieloną na piętnaście grup tematycznych. Dla każdej grupy sformułowano kilkanaście pytań i odpowiedzi tak, że udzielono 280 syntetycznych odpowiedzi, obejmujących...czytaj dalej

Okładka - Marketing zagadnienia podstawowe
Marketing zagadnienia podstawowe
Sobotkiewicz Dariusz, Waniowski Paweł

Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Prezentując kolejne zagadnienia, autorzy starali się...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy