Strategie inwestowania, ryzyko inwestowania w tej książce przedstawiono oba aspekty. Czytelnik pozna metody konstruowania, a także metody wyceny instrumentów pochodnych oraz podstawowe ich formy spotykane na...czytaj dalej
Autor przedstawia aktualne koncepcje zarządzania produkcją oraz projektowania i organizowania systemów produkcyjnych, a w szczególności zagadnienia dotyczące integracji ludzi, informacji, wyposażenia technicznego...czytaj dalej
Nadchodzące dziesięciolecie to dekada szybkich zmian, doskonałej obsługi klienta i ekonomicznej jakości w warunkach ostrej konkurencji na rynku nie tylko krajowym, ale również europejskim i globalnym. Polskie...czytaj dalej
Istotnym celem tej książki jest uzmysłowienie przyszłym menedżerom, jaką nieocenioną wartość mają umiejętnie stosowane formy komunikacji w zarządzaniu. Nieoceniona staje się umiejętność wykorzystania narzędzi...czytaj dalej
Ta książka to analiza obecnej sytuacji rynkowej zmienionej przez Internet, szalony postęp technologiczny i globalizację. To wskazanie nowej drogi dla marketingu właściwego erze informacyjnej....czytaj dalej
Głównym celem prezentowanej książki jest przedstawienie kompleksowej koncepcji strategicznego marketingu oraz wskazanie sposobów praktycznych zastosowań jego zasad, reguł, metod i instrumentów służących przedsiębiorstwu...czytaj dalej
Książka zawiera podstawową wiedzę o marketingu, podzieloną na piętnaście grup tematycznych. Dla każdej grupy sformułowano kilkanaście pytań i odpowiedzi tak, że udzielono 280 syntetycznych odpowiedzi, obejmujących...czytaj dalej
Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Prezentując kolejne zagadnienia, autorzy starali się...czytaj dalej