Okładka książki - 3D Studio Max 3. Ćwiczenia praktyczne

3D Studio Max 3. Ćwiczenia praktyczne


Ocena: 0 (0 głosów)
"3D Studio MAX 3. Ćwiczenia praktyczne" to książka przeznaczona dla początkujących użytkowników programu. W serii krótkich, przystępnych ćwiczeń przedstawiono najistotniejsze etapy pracy nad wirtualną sceną: modelowanie obiektów, oświetlanie, animację oraz rendering pojedynczego obrazka lub animacji. Oto najważniejsze z zagadnień, jakie zostały tu poruszone: Tworzenie obiektów z brył podstawowych, takich jak płaszczyzny i prostopadłościany. Tworzenie obiektów ze splajnów metodą wytłaczania. Edycja wierzchołków splajnów. Edycja wierzchołków obiektów siatkowych. Selekcja obiektów. Dobór jednostek i odstępów między liniami siatki konstrukcyjnej. Przyciąganie kursora do wierzchołków i do siatki konstrukcyjnej. Wybór układu współrzędnych i środka transformacji. Przemieszczanie obiektów w wybranym kierunku i obracanie ich względem dowolnie wybranego punktu. Tworzenie szyku obiektów. Wyrównywanie obiektów oraz ich lokalnych środków obrotu. Stosowanie modyfikatorów. Precyzyjne przemieszczanie i obracanie obiektów za pomocą okna transformacji. Wprowadzanie źródeł światła. Przypisywanie gotowych materiałów z biblioteki programu. Teksturowanie obiektów. Przemieszczanie i skalowanie tekstury na powierzchni obiektu. Łączenie hierarchiczne obiektów. Tworzenie kluczy i edycja ich wartości. Zmiana domyślnego kontrolera animacji. Rendering obrazu i animacji, na ekran oraz do pliku. Wprowadzanie efektu rozmycia w ruchu.

Informacje dodatkowe o 3D Studio Max 3. Ćwiczenia praktyczne:

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2001-02-22
Kategoria: Poradniki
ISBN: 8371974280
Liczba stron: 104

więcej

Kup książkę 3D Studio Max 3. Ćwiczenia praktyczne

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

3D Studio Max 3. Ćwiczenia praktyczne - opinie o książce

Inne książki autora
3ds max 9. Animacja 3D od podstaw
Joanna Pasek0
Okładka ksiązki - 3ds max 9. Animacja 3D od podstaw

Rozpocznij fascynującą przygodę w świecie grafiki 3D! Szybka nauka podstaw tworzenia i modelowania obiektów 3D Kreowanie postaci i projektowanie...

Photoshop 5 PL w praktyce
Joanna Pasek0
Okładka ksiązki - Photoshop 5 PL w praktyce

Ta książka przeznaczona jest dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z grafiką komputerową ale nie tylko. Również dla całej rzeszy tych, którzy...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy