Budowanie lojalności klientów

Ocena: 0 (0 głosów)

Marketing partnerski w polskich firmach:

skuteczne programy lojalnościowe na polskim rynku (VITAY, SMART, Premium Club) zarządzanie kluczowymi klientami (Multibank) wiązanie klientów z firmą przez pozytywne emocje (Pudliszki, Winiary)

Coraz rzadziej kupujemy towary i zamawiamy usługi u niesprawdzonych dostawców. Mimo że paliwo jest drogie, niewielu z nas korzysta z najtańszej stacji w mieście. Kupujemy markowe przyprawy, których smaku jesteśmy pewni, nawet jeśli domowe danie staje się przez to droższe od serwowanego w restauracji. A przejściowe promocje nie powodują, że co parę miesięcy przełączamy się do innych sieci komórkowych. Czyż to nie zabawne? Wkroczyliśmy w bardziej dojrzałą erę marketingu relacji, lecz konsumenci wciąż łudzą się, że ich decyzje zakupowe są racjonalne, a wiele firm sprzedaje niemal po kosztach -- w przekonaniu, że najsilniejszą zachętą jest niska cena.

W tej książce przeczytasz o polskich firmach, które świadomie i z dużym powodzeniem stosują marketing partnerski. O firmach, które zerwały z partyzancką polityką promocji odbierających zysk. Budowanie lojalności klientów to nowy wymiar konkurowania, bardziej wymagający dla marketerów i przedsiębiorców niż marketing transakcyjny. Z tej książki dowiesz się:

jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych, czym jest wartość życiowa klienta i jak ją zwiększać, jak działają programy lojalnościowe (internet i karty stałego klienta), jakie korzyści pozacenowe są ważne dla klientów, jak podnosić klientom koszty zmiany dostawcy, jak analizować i filtrować informacje o klientach.

Koniec ery pojedynczych transakcji

Informacje dodatkowe o Budowanie lojalności klientów:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2007-04-19
Kategoria: Poradniki
ISBN: 8324604685
Liczba stron: 208

więcej

Kup książkę Budowanie lojalności klientów

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Budowanie lojalności klientów - opinie o książce

Inne książki autora
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone
Agnieszka Dejnaka0
Okładka ksiązki - Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone

Marketingowy elementarz Marketing to bardzo szerokie pojęcie, kryjące w sobie wiele zagadnień i opisane w nieskończonej ilości książek, z których większość...

CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami
Agnieszka Dejnaka0
Okładka ksiązki - CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami

Firma działająca w realiach początku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest płynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Olga
Ewa Hansen ;
Olga
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
Zranione serca
Urszula Gajdowska
Zranione serca
Znajdziesz mnie wśród chmur
Ilona Ciepał-Jaranowska
Znajdziesz mnie wśród chmur
Pies na medal
Barbara Gawryluk
Pies na medal
Jemiolec
Kajetan Szokalski
Jemiolec
Pożegnanie z ojczyzną
Renata Czarnecka ;
Pożegnanie z ojczyzną
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy