Okładka książki - Czemu jeszcze na to nie wpadłeś.

Czemu jeszcze na to nie wpadłeś.


Ocena: 0 (0 głosów)
Czy wywołujesz rezonans na swoim rynku? Jeśli chodzi o stworzenie i wprowadzenie na rynek nowej oferty, firmy ?niedostrojone? popełniają błędy. Ignorują sygnały wskazujące, jakie problemy chcieliby rozwiązać nabywcy i za jakie rozwiązania chcieliby zapłacić. Natomiast ?dostrojone? organizacje reprezentują diametralnie różne podejście. Obejmują rynek szerszym spojrzeniem i zwracają baczną uwagę na to, co ich nabywcy cenią najbardziej, tworząc przełomowe oferty nazywane ?Rezonatorami?. Rezonato

Informacje dodatkowe o Czemu jeszcze na to nie wpadłeś.:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 9788361732686
Liczba stron: 229

więcej

Kup książkę Czemu jeszcze na to nie wpadłeś.

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Czemu jeszcze na to nie wpadłeś. - opinie o książce

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy