Czy wywołujesz rezonans na swoim rynku? Jeśli chodzi o stworzenie i wprowadzenie na rynek nowej oferty, firmy ?niedostrojone? popełniają błędy. Ignorują sygnały wskazujące, jakie problemy chcieliby rozwiązać nabywcy i za jakie rozwiązania chcieliby zapłacić. Natomiast ?dostrojone? organizacje reprezentują diametralnie różne podejście. Obejmują rynek szerszym spojrzeniem i zwracają baczną uwagę na to, co ich nabywcy cenią najbardziej, tworząc przełomowe oferty nazywane ?Rezonatorami?. Rezonato
Informacje dodatkowe o Czemu jeszcze na to nie wpadłeś.:
Wydawnictwo: inne Data wydania: b.d
Kategoria: ISBN:
9788361732686
Liczba stron: 229
więcej
Kup książkę Czemu jeszcze na to nie wpadłeś.
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki
Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.
Chcę przeczytać,