Dwie twarze liberalizmu

Ocena: 0 (0 głosów)
Autor w kolejnej swojej pracy z przekonaniem powtarza, że ustrój liberalny jest szczególnym i wyjątkowym wytworem kultury europejskiej. Opiera się na starej, wywodzącej się z czasów Hobbesa zasadzie modus vivendi. Liberalizm jest swoistego rodzaju teorią europejskiej praktyki opartej na zasadach tolerancji i wolności - nie sposób uznać, że jest to najdoskonalszy sposób życia. Każda z kultur tworzy przecież własne koncepcje dobra. Można natomiast bronić liberalnego ładu, bo odpowiada naszemu sposobowi życia, naszej kulturze.

Informacje dodatkowe o Dwie twarze liberalizmu:

Wydawnictwo: Aletheia
Data wydania: b.d
Kategoria: Socjologia, filozofia
ISBN: 83-87045-86-1
Liczba stron: 221

więcej

Kup książkę Dwie twarze liberalizmu

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Dwie twarze liberalizmu - opinie o książce

Inne książki autora
Marsjanie i Wenusjanki w miejscu pracy
John Gray0
Okładka ksiązki - Marsjanie i Wenusjanki w miejscu pracy

Poradnik pozwalający poprawić komunikację i wyniki w pracy. Autor dowodzi, że dzięki zrozumieniu odmienności pracujących razem kobiet i mężczyzn można...

Marsjanie i Wenusjanki w sypialni
John Gray0
Okładka ksiązki - Marsjanie i Wenusjanki w sypialni

Kontynuacja bestselleru Mężczyźni są z Marsa, kobiety z Wenus Czy namiętność w długotrwałym monogamicznym związku jest możliwa? Jak kobiety i mężczyźni...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Paderborn
Remigiusz Mróz
Paderborn
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Między nami jest Śmierć
Patryk Żelazny
Między nami jest Śmierć
Zagraj ze mną miłość
Robert D. Fijałkowski ;
Zagraj ze mną miłość
Ktoś tak blisko
Wojciech Wolnicki (W. & W. Gregory)
Ktoś tak blisko
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
The Paper Dolls
Natalia Grzegrzółka
The Paper Dolls
Słowa wdzięczności
Anna H. Niemczynow
Słowa wdzięczności
Olga
Ewa Hansen ;
Olga
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy