Flash 8. Ćwiczenia praktyczne

Ocena: 0 (0 głosów)
Kolejna, ósma już wersja Macromedia Flash potwierdza jego zasłużoną reputację. Doskonały program do tworzenia interaktywnych animacji wektorowych zyskał nowe narzędzia i nadal jest niekwestionowanym liderem wśród aplikacji do tworzenia publikacji multimedialnych. Opanowanie ogromnych możliwości programu -- od korzystania z narzędzi rysunkowych i animacyjnych począwszy, na stosowaniu obiektowego języka programowania ActionScript skończywszy -- wymaga czasu i pracy. Jednak od czegoś trzeba zacząć. Książka "Flash 8. Ćwiczenia praktyczne" jest doskonałym podręcznikiem dla wszystkich, którzy chcą poznać ten program i stworzyć za jego pomocą swoje pierwsze animacje. Wykonując kolejne zawarte w niej ćwiczenia, poznasz zasady korzystania z narzędzi rysunkowych i tworzenia animacji. Dowiesz się, do czego można zastosować warstwy i obiekty, oraz nauczysz się dodawać do prezentacji elementy interaktywne. Po zakończeniu pracy nad animacją wyeksportujesz ją do formatu nadającego się do publikacji na stronie WWW. Interfejs użytkownika Operacje na plikach Tworzenie kształtów wektorowych Dodawanie konturów i wypełnień Obiekty tekstowe Sceny i warstwy Animacja z wykorzystaniem listwy czasowej Tworzenie elementów interaktywnych Publikacja filmu Zrób pierwszy krok w świecie Flasha.

Informacje dodatkowe o Flash 8. Ćwiczenia praktyczne:

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: b.d
Kategoria: Informatyczne
ISBN: 83-246-0382-4
Liczba stron: 136

więcej

Kup książkę Flash 8. Ćwiczenia praktyczne

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Flash 8. Ćwiczenia praktyczne - opinie o książce

Inne książki autora
Tablice informatyczne. Flash MX 2004 ActionScript
Krzysztof Pasek0
Okładka ksiązki - Tablice informatyczne. Flash MX 2004 ActionScript

Podręczne kompendium wiedzy dla praktyków Koniec z wertowaniem książek i dokumentacji w poszukiwaniu składni poleceń, typów danych czy struktur języka...

Flash MX 2004. Tworzenie gier
Krzysztof Pasek0
Okładka ksiązki - Flash MX 2004. Tworzenie gier

Wszyscy wiedzą, że Flash jest doskonałym narzędziem do tworzenia serwisów WWW i prezentacji multimedialnych. Jednak na tym jego możliwości się nie kończą...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Zagraj ze mną miłość
Robert D. Fijałkowski ;
Zagraj ze mną miłość
Między nami jest Śmierć
Patryk Żelazny
Między nami jest Śmierć
Ktoś tak blisko
Wojciech Wolnicki (W. & W. Gregory)
Ktoś tak blisko
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
Olga
Ewa Hansen ;
Olga
Zranione serca
Urszula Gajdowska
Zranione serca
Znajdziesz mnie wśród chmur
Ilona Ciepał-Jaranowska
Znajdziesz mnie wśród chmur
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy