Okładka książki - Flash  Rachunek mocy, tom 9

Flash Rachunek mocy, tom 9


Ocena: 0 (0 głosów)

Dziewiąty tom przygód Flasha z linii wydawniczej DC Odrodzenie. Tym razem Flash musi rozwikłać tajemnice nowych mocy, które odkrył podczas wojny Flashów! Czy moc mędrca, moc bezruchu i moc siły stanowią klucz do odbudowy jego dawnego świata? A może niosą ze sobą jeszcze większe zagrożenie?

W następstwie wojny Flashów wszystko wokół stanęło na głowie, a sprzymierzeńców dobra nie jest zbyt wielu. Pułkownik Chłód, zagubiony w czasie gliniarz z przyszłości, jest niezbyt pewnym partnerem, ale Barry potrzebuje jego pomocy, by stawić czoła paraaniołom oraz dwójce łotrów, Tricksterowi i Heat Weave'owi, zwłaszcza że moc siły i moc mędrca przekształciła ich w postaci jeszcze bardziej niebezpieczne i okrutne. Czy Chłód będzie w stanie zareagować, kiedy moc siły będzie chciała wziąć odwet na Flashu?

Za album odpowiadają scenarzysta Joshua Williamson (,,Liga Sprawiedliwości kontra Suicide Squad") i rysownicy Christian Duce (,,Detective Comics") oraz Scott Kolins (,,Blue Beetle").

Informacje dodatkowe o Flash Rachunek mocy, tom 9:

Wydawnictwo: Egmont
Data wydania: 2020-04-15
Kategoria: Komiksy
ISBN: 9788328196018
Liczba stron: 132
Tytuł oryginału: Flash vol. 9: Reckoning of The Forces

Tagi: bóg

więcej

Kup książkę Flash Rachunek mocy, tom 9

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Flash Rachunek mocy, tom 9 - opinie o książce

Inne książki autora
Kumpelki. Selfie z kumpelkami. Tom 4
0
Okładka ksiązki - Kumpelki. Selfie z kumpelkami. Tom 4

Kolejny tom przygód szalonych nastolatek - Jessiki i jej fantastycznych kumpelek. Dziewczyny od lat tworzą zgraną paczkę, choć zdarzają im się także kłótnie...

Wylecz PCOS
0
Okładka ksiązki - Wylecz PCOS

Wylecz PCOS to niezbędny, oparty na licznych badaniach poradnik, który pokaże ci, jak żyć z PCOS i zwalczyć jego objawy. Amy Medling pomogła tysiącom...

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy