Okładka książki - Influencer marketing od A do Z

Influencer marketing od A do Z


Ocena: 0 (0 głosów)

Szukasz kompendium wiedzy o współpracy z influencerami? Interesują Cię polskie case studies i badania dotyczące naszego rynku? Jesteś marketerem i szukasz sposobu na ulepszenie swoich kampanii, a może jako twórca chcesz spojrzeć na ten temat okiem marki? To dla Ciebie powstał ,,Influencer marketing od A do Z"! W książce zebraliśmy wiele praktycznych wskazówek: od przygotowania strategii, przez rozliczenia i tematy prawne, aż po analitykę. Zaprosiliśmy też do współpracy 36 ekspertów - influencerów i marketerów, którzy podzielili się swoim doświadczeniem. Wspólnie z nimi przeprowadzimy Cię przez 10 etapów kampanii, odkryjemy przed Tobą niepublikowane dotąd case studies, a na deser zaserwujemy zestawienie najbardziej inspirujących influencerów - Influencer WhiteList!

Informacje dodatkowe o Influencer marketing od A do Z:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania: 2019-10-16
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788395380204
Liczba stron: 293

Tagi: bóg Biznes i zarządzanie

więcej

Kup książkę Influencer marketing od A do Z

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy