Okładka książki - IT w biznesie. ChatGPT w marketingu - Prompty. Wskazówki i triki

IT w biznesie. ChatGPT w marketingu - Prompty. Wskazówki i triki


Ocena: 0 (0 głosów)

ChatGPT to jedno z najpotężniejszych narzędzi wspierających pracowników jakie pojawiło się w ostatnich latach na rynku. Jego możliwości są ogromne. Potrafi pisać dowolne teksty, wykonywać analizy biznesowe, ,,wymyślać" nowe produkty, podpowiadać strategie biznesowe, odpowiadać na niemal dowolne pytania. Może jednak znacznie więcej zastępując, wspierając lub automatyzując większość intelektualnych zadań realizowanych w przedsiębiorstwach poczynając od profesjonalnego tłumaczenia tekstu, tworzenia regulaminów, instrukcji a skończywszy na zaawansowanych analizach produktów konkurencji.

Niniejsza książka jest zbiorem instrukcji, wskazówek i trików które można wykorzystać w optymalizacji tego niezwykłego narzędzia. Zawiera praktyczne przykłady zapytań do ChatGPT, prezentuje również inne modele jak Claude.AI i zawiera praktyczne informacje, które rozwiązania lepiej sprawdzają się do konkretnych zastosowań.

Informacje dodatkowe o IT w biznesie. ChatGPT w marketingu - Prompty. Wskazówki i triki:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: 2025-05-15
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788383811833
Liczba stron: 398

Tagi: Informatyka stosowana Sprzedaż i marketing Innowacje biznesowe

więcej

Kup książkę IT w biznesie. ChatGPT w marketingu - Prompty. Wskazówki i triki

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Inne książki autora
IT w biznesie. SZTUCZNA INTELIGENCJA. Inspiracje dla biznesu
Maciej Stanusch0
Okładka ksiązki - IT w biznesie. SZTUCZNA INTELIGENCJA. Inspiracje dla biznesu

,,Sztuczna Inteligencja" (AI) stała się słowem roku 2023. Ludzkość zbudowała najpotężniejszą technologię w swojej historii. Technologię, która zmieni świat...

IT w biznesie. CRM. System czy strategia?. Praktyczny przewodnik dla wdrażających
Maciej Stanusch0
Okładka ksiązki - IT w biznesie. CRM. System czy strategia?. Praktyczny przewodnik dla wdrażających

Czy CRM to tylko kolejny system informatyczny, czy może coś więcej? Dowiedz się, jak strategiczne podejście do CRM może zrewolucjonizować Twoje procesy...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy