Książka została napisana z inicjatywy Fundacji Liderek Biznesu.
13 historii napisanych na podstawie wywiadów z bohaterkami, polskimi bizneswoman.
Poruszone są w niej kwestie:
? partnerstwa w biznesie,
? równowagi między życiem prywatnym a zawodowym,
? stereotypów i walki z nimi,
? motywacji,
? zarządzania zespołem (w tym mężczyznami) i sobą.
Celem książki jest przedstawienie doświadczeń kobiet, które będą inspiracją dla czytelniczek do sięgania po najwyższe stanowiska, do walki z powszechnymi barierami
w rozwoju zawodowym kobiet.
Książka będzie połączeniem historii o osobach z klasycznym studium przypadku. Będzie odpowiadać na pytanie w jaki sposób każda z bohaterek odkryła w sobie dany talent, motywację do działania, dokąd zmierza i jak definiuje swoją misję, którą realizuje w biznesie.
Wydawnictwo: PWN
Data wydania: 2015-12-15
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
Liczba stron: 256
Deadpool to jeden z najpopularniejszych w ostatnich latach bohaterów komiksowych. Czy raczej antybohaterów, bo jego metody działania nie różnią się specjalnie...
Read It Yourself book and CD packs are a series of traditional tales, graded in a simple way to ensure a successful start to reading. Four different levels...
Chcę przeczytać,