Marketing jest z jednej strony spójnym zbiorem określonych działań, a z drugiej – koncepcją zarządzania całym przedsiębiorstwem. Koncepcja ta polega na nieustannym identyfikowaniu zmieniających się potrzeb nabywców, a następnie takim zarządzaniu przedsiębiorstwem, aby te potrzeby były jak najpełniej zaspokajane, dając w rezultacie zadowolenie i lojalność klientów. Wykazano, że jest to najlepszy sposób na osiąganie swoich celów, zwłaszcza maksymalizacji zysków oraz na skuteczną walkę z konk
Informacje dodatkowe o Marketing w przedsiębiorstwie. Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami:
Wydawnictwo: inne Data wydania: b.d
Kategoria: ISBN:
978-83-7426-473-0
Liczba stron: 376
więcej
Kup książkę Marketing w przedsiębiorstwie. Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki
Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.
Chcę przeczytać,