Okładka książki - Marketing w przedsiębiorstwie. Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami

Marketing w przedsiębiorstwie. Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami


Ocena: 0 (0 głosów)
Marketing jest z jednej strony spójnym zbiorem określonych działań, a z drugiej – koncepcją zarządzania całym przedsiębiorstwem. Koncepcja ta polega na nieustannym identyfikowaniu zmieniających się potrzeb nabywców, a następnie takim zarządzaniu przedsiębiorstwem, aby te potrzeby były jak najpełniej zaspokajane, dając w rezultacie zadowolenie i lojalność klientów. Wykazano, że jest to najlepszy sposób na osiąganie swoich celów, zwłaszcza maksymalizacji zysków oraz na skuteczną walkę z konk

Informacje dodatkowe o Marketing w przedsiębiorstwie. Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 978-83-7426-473-0
Liczba stron: 376

więcej

Kup książkę Marketing w przedsiębiorstwie. Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Marketing w przedsiębiorstwie. Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami - opinie o książce

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy