Okładka książki - Marketing w szkolnictwie

Marketing w szkolnictwie


Ocena: 0 (0 głosów)
Książka stanowi kompleksowe opracowanie na temat adaptacji marketingu do potrzeb instytucji edukacyjnych o charakterze niekomercyjnym. Przedstawiono w niej teoretyczne aspekty zastosowania marketingu w szkolnictwie, doświadczenie w tym zakresie polskich i zagranicznych szkół wszystkich szczebli (także wyższych uczelni) oraz przykłady mogące pomóc w wykorzystaniu marketingowych metod, pomysłów i rozwiązań w placówkach edukacyjnych.

Informacje dodatkowe o Marketing w szkolnictwie:

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 83-7416-756-4
Liczba stron: 236

więcej

Kup książkę Marketing w szkolnictwie

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Marketing w szkolnictwie - opinie o książce

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy