Okładka książki - Marketing

Marketing


Ocena: 0 (0 głosów)

JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU?

Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić -- a potem zdołasz im to dać -- osiągniesz imponujące wyniki.

Ten niezastąpiony przewodnik zawiera 21 znakomitych wskazówek marketingowych do zastosowania od zaraz. Z właściwą sobie przenikliwością, Brian Tracy nauczy cię, jak:

o Budować bazę klientów

o Wyróżnić się na tle konkurencji

o Odpowiedzieć na trzy kluczowe pytania dotyczące każdego nowego produktu bądź usługi

o Wykorzystać badania rynku i dane z grup fokusowych, by podejmować lepsze decyzje

o Odpowiadać na podstawowe potrzeby emocjonalne kupujących

o Wyznaczać optymalne punkty cenowe dla swoich ofert

o Naprawdę skoncentrować się na kliencie

o W pełni wykorzystać dostępne kanały dystrybucji

o Rozwiązać inne problemy marketingowe

Wypełniona po brzegi praktycznymi strategiami, ta książka, pomoże ci odkryć, jak w wielkim stylu zdominować silnie konkurencyjny rynek.

***

Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako ,,inspirujące, zabawne, informujące i motywujące". Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.

Informacje dodatkowe o Marketing:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2019-09-20
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788380878051
Liczba stron: 118
Tytuł oryginału: BRIAN TRACY SUCCESS LIBRARY: MARKETING

Tagi: bóg

więcej

Kup książkę Marketing

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Marketing - opinie o książce

Inne książki autora
Negocjacje. Biblioteka sukcesu Briana Tracy
Brian Tracy0
Okładka ksiązki - Negocjacje. Biblioteka sukcesu Briana Tracy

Negocjacje stanowią ważny element prawie wszystkich naszych relacji - osobistych i zawodowych. Krótko mówiąc, osoby, które nie potrafią dobrze negocjować...

Maksimum osiągnięć
Brian Tracy0
Okładka ksiązki - Maksimum osiągnięć

Maksimum osiągnięć to solidny i systematyczny wykład wiedzy menadżerskiej. Najcenniejsze w tej książce są pomysły na to, co robić, aby przezwyciężyć wszechobecne...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy