Motywacja i perswazja. Jak sprawić, by inni robili to, co chcesz

Ocena: 0 (0 głosów)

Zastanawiasz się, jak skutecznie zachęcić klienta do zakupu twojego produktu, jak namówić dziecko do wykonywania obowiązków domowych albo przekonać szefa, że należy ci się podwyżka? Możesz użyć znanych ci sposobów, ale po co ryzykować, skoro właśnie trzymasz w ręku pełen arsenał strategii, które zadziałają na każdego?

Skorzystaj ze zdobyczy psychologii oraz nauki o mózgu, aby zachęcić innych by zrobili właśnie to, co chcesz. A może nawet - by sami zaczęli tego pragnąć! Poznaj 7 najważniejszych bodźców motywacyjnych, które kierują ludzkimi pragnieniami i wykorzystaj je jako narzędzia perswazji. Dowiedz się, jak wykorzystać potrzebę więzi, rywalizację, nawyki, instynkty i nagrody, by zmotywować innych do działania. Przekonaj się, co możesz osiągnąć, dzięki wiedzy o złudzeniach poznawczych i opowieściach, jakie każdy z nas tworzy o sobie. Bądź przekonujący już od dziś!

Dlaczego poradnik trafia w Samo Sedno?

- odkrywa 7 podstawowych czynników, które motywują ludzi do działania

- prezentuje niezliczone strategie opracowane na podstawie najważniejszych bodźców, które sprawdzą się w pracy i w domu

- zawiera proste przykłady i konkretne, krótko sformułowane techniki, które można stosować od razu

- podpowiada jak wykorzystać nawyki, mowę ciała, chęć rywalizacji czy złudzenia poznawcze do motywowania i przekonania innych

- radzi, kiedy warto prowokować, a kiedy lepiej się wycofać

O autorze:

Susan Weinschenk - doktor psychologii behawioralnej. Założyła Weinschenk Institute, którym także kieruje. Swoją wiedzę psychologiczną i neurobiologiczną przystosowuje do wykorzystania w biznesie. Jest konsultantką placówek edukacyjnych, rządu amerykańskiego i organizacji pozarządowych.

Informacje dodatkowe o Motywacja i perswazja. Jak sprawić, by inni robili to, co chcesz:

Wydawnictwo: Edgard
Data wydania: 2014-11-03
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788377884515
Liczba stron: 288

więcej

Kup książkę Motywacja i perswazja. Jak sprawić, by inni robili to, co chcesz

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Motywacja i perswazja. Jak sprawić, by inni robili to, co chcesz - opinie o książce

Inne książki autora
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach
Susan Weinschenk0
Okładka ksiązki - 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach

Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klienta Jak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Upiór w moherze
Iwona Banach
Upiór w moherze
Szepty ciemności
Andrzej Pupin
Szepty ciemności
Gdzie słychać szepty
Kate Pearsall
Gdzie słychać szepty
Księga zaklęć
Agnieszka Rautman-Szczepańska
Księga zaklęć
Najukochańsza
Joanna Jagiełło
Najukochańsza
Strach ze strychu
Radek Jakubiak
Strach ze strychu
Strefa interesów
Martin Amis
Strefa interesów
Stajnia pod Lipami
Magdalena Zarębska ;
Stajnia pod Lipami
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy