Odzież używana

Ocena: 4 (1 głosów)

Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się, jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, i co najważniejsze – ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planów marketingowego oraz technicznego, a także analizę SWOT.

Informacje dodatkowe o Odzież używana:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2013-01-02
Kategoria: Inne
ISBN: 9788363799595
Liczba stron: 14

więcej

Kup książkę Odzież używana

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Odzież używana - opinie o książce

Wydawnictwo Colorful Media, które jest znane z publikacji magazynów językowych, postanowiło rozszerzyć swoje horyzonty i sprawdzić się w zupełnie innej dziedzinie, mianowicie biznesu. Wydawnictwo pod nazwą Colorful Books wydało w formie e-booków, mini poradników, serię, która nazywa się "Czas na biznes". Publikacje w dużej mierze skierowane są do osób, które rozważają założenie własnej działalności gospodarczej,a dziś przedstawię Wam pomysł na biznes z odzieżą używaną. Za początki sklepów z odzieżą używaną uważa się lata 70 ubiegłego wieku. Wówczas studenci, zwykli ludzie, czy artyści zaczęli poszukiwać ubrań, które wyróżnią ich z tłumu, ale i podkreślą ich osobowość. W Polsce moda na second handy przyszła w latach 90 ubiegłego wieku. Kto zastanawia się nad otworzeniem takiego biznesu, musi sobie odpowiedzieć na pytanie, czy na rynku, który jest obfity w tej materii, znajdzie się dla niego miejsce? Należy również poddać analizie koszty otwarcia, utrzymania i zysku. Publikacja podzielona została na 8 krótkich rozdziałów: Charakterystyka rynku - dotyczy przedstawienia rynku związanego z działalnością sklepów z odzieżą używaną, autorzy tutaj powielają dane statystyczne, a także analizują, kto jest potencjalnym klientem takich sklepów, Konkurencja - dotyczy zwrócenia uwagi na pobliskie otoczenie, ile takich sklepów w pobliżu działa, a także należy podjąć strategię zwrócenia uwagi klienta, Kadra - dotyczy zatrudnienia odpowiedniego personelu, bowiem nie każdy dobrze się czuję kupując używaną odzież, a na to z kolei wpływa przeświadczenie wśród naszych rodaków, że tylko biedni kupują w second - handach, Plan marketingowy - dotyczy zwrócenia uwagi na lokalizację, ceny oraz asortyment. Jeżeli wystrój, towar i atmosfera spodobają się pierwszym klientom, istnieje wówczas duża szansa na marketing szeptany, który wciąż jest skutecznym i sprawdzonym zabiegiem marketingowym i zupełnie darmowym, Lokalizacja - dotyczy podjęcia decyzji o lokalizacji, czy to będzie centrum miasta (wtedy można liczyć na duże zaplecze klientów, ale wysoki czynsz), czy może obrzeża (wtedy trzeba dostosować odpowiednio cenę i wyeksponować towar). Korzystnym rozwiązaniem pozostaje pasaż handlowy, gdzie czynsz może być dużo niższy, ale i może przyciągnąć potencjalnych klientów, Plan techniczny - dotyczy ustalenia profilu sklepu i sposobu pozyskiwania towaru. Najczęstszym rozwiązaniem jest zakup odzieży używanej od hurtowników. Natomiast, jeżeli zdecydujemy prowadzić się kilka sklepów naraz, wówczas korzystniejsze jest samodzielne sprowadzenie towaru z Zachodu, Wyposażenie- dotyczy zakupu niezbędnych rzeczy do sklepu (wieszaki, kasa, lada), Szanse, zagrożenia, mocne i słabe strony - dotyczy zarówno plusów, jak i minusów prowadzenia sklepu. "Odzież używana" to mini poradnik dotyczący otworzenia własnej działalności gospodarczej, w tym wypadku konkretnie sklepu z odzieżą używaną. Po krótkiej, ale treściwej analizie na otwarcie małego sklepu bym się nie zdecydowała, gdyż wypierają je duże, nawet centra z odzieżą używaną. Ale publikacja rzuca światło na kilka innych pomysłów, które jeszcze nie opanowały rynku, chociażby komisy odzieży używanej, których faktycznie jest mało. Treść zawarta w tymże poradniku została przedstawiona klarowanie, podane zostały przykładowe koszty, czy zyski. Całość oceniam bardzo pozytywnie.
Link do opinii
Inne książki autora
Wielka Ilustrowana Encyklopedia Powstania Warszawskiego. Tom 2
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Wielka Ilustrowana Encyklopedia Powstania Warszawskiego. Tom 2

Kolejny tom Wielkiej Ilustrowanej Encyklopedii Powstania Warszawskiego nosi podtytuł Polityka, Kultura, Społeczeństwo. Na dzieło składa się ponad 250 haseł...

Kalendarz biurowy. Twój tydzień 2008
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Kalendarz biurowy. Twój tydzień 2008

Popularny kalendarz biurowy zawiera: dane przydatne przy planowaniu zajęć: liczba dni od początku do końca roku, skrócony kalendarz miesięczny, cały tydzień...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Paderborn
Remigiusz Mróz
Paderborn
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Między nami jest Śmierć
Patryk Żelazny
Między nami jest Śmierć
Zagraj ze mną miłość
Robert D. Fijałkowski ;
Zagraj ze mną miłość
Ktoś tak blisko
Wojciech Wolnicki (W. & W. Gregory)
Ktoś tak blisko
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
The Paper Dolls
Natalia Grzegrzółka
The Paper Dolls
Słowa wdzięczności
Anna H. Niemczynow
Słowa wdzięczności
Zranione serca
Urszula Gajdowska
Zranione serca
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy