W monografii poświęconej zagadnieniom kształtowania poziomu cen i metod wyznaczania ich wysokości w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw autor przedstawia problem od strony teoretycznej, następnie charakteryzuje obecną sytuację rynkową i prezentuje sposoby praktycznego zastosowania modeli teoretycznych. WZORY i METODY wykorzystywane przy ustalaniu cen zostały objaśnione i zilustrowane przykładami. W centrum uwagi znalazły się między innymi takie kwestie, jak: badanie popytu, optymalizacja cen, ustalanie wielkości rabatów i ceny ofert w przetargach. Szczegółowo zostały omówione dwie podstawowe STRATEGIE CENOWE: strategia ceny jednolitej i różnicowania cen, z uwzględnieniem zalet i wad każdej strategii oraz ich uwarunkowań. Książka zawiera aneks, w którym przedstawiono sformalizowany model konkurowania cenowego małej firmy z potentatem rynkowym oraz arkusz roboczy pozwalający praktykom na dokonanie oceny ich polityki cenowej.Adresaci: właściciele firm, kadra zarządzająca, studenci ekonomii.
Informacje dodatkowe o Polityka cenowa małych i średnich przedsiębiorstw:
Chcę przeczytać,