Okładka książki - Strategia influencer marketingu. Jak ocenić sens, mierzyć efekty i budować markę

Strategia influencer marketingu. Jak ocenić sens, mierzyć efekty i budować markę


Ocena: 0 (0 głosów)

Influencerzy zmieniają zasady gry. To oni kształtują trendy, wywołują viralowe szaleństwa i sprawiają, że produkty sprzedają się w minutę. Ale za każdym udanym filmem na TikToku, postem na Instagramie czy kampanią na YouTube stoi dobrze przemyślana strategia. Właśnie o tym jest ta książka.

To praktyczny przewodnik po świecie, w którym autentyczność stała się walutą, a zaangażowana społeczność największą siłą marek. Gordon Glenister odsłania kulisy sukcesów: jak Estée Lauder przeznaczyła 75% swojego budżetu marketingowego na influencerów, jak Taylor Swift zamieniła fanów w dożywotnich ambasadorów marki, jak IBM wykorzystał własnych pracowników jako influencerów, zwiększając zasięgi firmy o setki procent.

Znajdziesz tu wskazówki, jak wybrać odpowiednich twórców, prowadzić negocjacje, mierzyć realne efekty kampanii i uniknąć wpadek. To książka dla wszystkich, od właścicieli małych biznesów, którzy chcą rozwinąć skrzydła, po marketerów dużych marek szukających świeżych sposobów na dotarcie do odbiorców.

Informacje dodatkowe o Strategia influencer marketingu. Jak ocenić sens, mierzyć efekty i budować markę:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania: 2025-10-14
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788301245603
Liczba stron: 376
Tytuł oryginału: Influencer Marketing Strategy

Tagi: Biznes i zarządzanie Marketing internetowy

więcej

Kup książkę Strategia influencer marketingu. Jak ocenić sens, mierzyć efekty i budować markę

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy