Telewizja. Szanse i zagrożenia wychowawcze

Ocena: 0 (0 głosów)
Książka Małgorzaty Łobacz dotyczy najbardziej wpływowego medium kultury, jakim jest telewizja. Jednak zajmuje się ona tym zagadnieniem w inny sposób niż na ogół to bywa. Mniej interesuje Autorkę aspekt techniczny, a bardziej osoba ludzka korzystająca z tego medium.Wszyscy oglądamy telewizję. Każdy z nas jest osobą wyposażoną w szczególną wartość godności, której siłę stanowią umysł i wolność. Jaką rolę pełni w tym kontekście telewizja? Czy pomaga człowiekowi żyć godnie, czy raczej deformuje jego rozum i ogranicza wolność? Te i inne pytania Autorki odnoszą się nie tyle do samej telewizji, co raczej do ludzkiej kondycji każdego z nas. Nie demonizuje ona oddziaływania tego medium jak to często czynią publicyści. Próbuje ukazać jego rolę w życiu osoby ludzkiej, spokojnie wyważając racje.Ujawnia te wymiary szklanego ekranu, w których gra się człowiekiem nie fair, ale i ukazuje szansę telewizji, która pomaga człowiekowi być osobą. Wszystko bowiem zależy od człowieka tego, który ogląda telewizję, ale i tego, który ją tworzy.prof. dr hab. Wojciech Chudy

Informacje dodatkowe o Telewizja. Szanse i zagrożenia wychowawcze:

Wydawnictwo: maternus
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN: 9788389701039
Liczba stron: 141

więcej

Kup książkę Telewizja. Szanse i zagrożenia wychowawcze

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Telewizja. Szanse i zagrożenia wychowawcze - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Zagraj ze mną miłość
Robert D. Fijałkowski ;
Zagraj ze mną miłość
Między nami jest Śmierć
Patryk Żelazny
Między nami jest Śmierć
Ktoś tak blisko
Wojciech Wolnicki (W. & W. Gregory)
Ktoś tak blisko
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
Olga
Ewa Hansen ;
Olga
Zranione serca
Urszula Gajdowska
Zranione serca
Znajdziesz mnie wśród chmur
Ilona Ciepał-Jaranowska
Znajdziesz mnie wśród chmur
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy