Zagadnienie konkurencyjności przedsiębiorstwa jako element szerszej koncepcji zarządzania strategicznego stanowi przedmiot zainteresowania niniejszej książki. Autorzy starali się zaprezentować różne koncepcje konkurencyjności przedsiębiorstwa. Opracowanie ma charakter studium teoretyczno-poznawczego i składa się z ośmiu rozdziałów. Przedstawione w poszczególnych rozdziałach zagadnienia podzielono na wiele kwestii szczegółowych. Koncepcja pracy wyraża się w jej układzie strukturalnym.
Informacje dodatkowe o Uwarunkowania i sposoby wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw:
Wydawnictwo: inne Data wydania: b.d
Kategoria: ISBN:
978-83-60606-34-6
Liczba stron: 196
więcej
Kup książkę Uwarunkowania i sposoby wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki
Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.
Chcę przeczytać,