Okładka książki - Wilk w owczarni

Wilk w owczarni


Ocena: 0 (0 głosów)

Gdybyś mógł żyć wiecznie?Gdybyś posiadał dar jasnowidzenia?Gdybyś mógł zmienić przeszłość...Jaką wersję historii byś stworzył?Ludzkie losy są niczym pojedyncze nici tkane na krośnie życia. Niektóre rozwijają się w linię prostą i prędko się zrywają, inne z kolei tworzą długi, skomplikowany wzór, który wije się tajemnymi skrętami. Nielicznych spotyka los prawdziwie niezwykły - ich egzystencja mnoży się niczym głowy Hydry, a kolejne wcielenia odbywają podróże w odległe czasy. Te wybrane jednostki są niczym wilki w owczarni?Takie właśnie życie wiedzie Aldo Gurbiani. Pewnego dnia odkrywa zapiski swojego dawnego alter ego - Alfredo Derossiego. Z notatek wyłania się zaskakujący obraz - okazuje się, że historia świata, jaką zna, nie jest wcale jedyną, która istnieje. Alfredo Derossi postanowił bowiem wykorzystać dar, jaki otrzymał od losu i naprawić błędy historii. Na dodatek, postanowił dokonać tego w niezwykle spektakularny sposób? Współcześni zwali Alfredo Derossiego Il Cane, czyli Psem. Psem, który stał się wilkiem w owczarni.Wielki finał trylogii Pies w studni!

Informacje dodatkowe o Wilk w owczarni:

Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Data wydania: b.d
Kategoria: Fantasy/SF
ISBN: 9788375066364
Liczba stron: 312

więcej

Kup książkę Wilk w owczarni

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Wilk w owczarni - opinie o książce

Inne książki autora
Ciemna brama
Marcin Wolski0
Okładka ksiązki - Ciemna brama

Pełna dziwnych i nadprzyrodzonych zjawisk wycieczka w późne lata 60. - do świata zbuntowanej młodzieży, kabaretów i teatrzyków, wolnej miłości, a także...

Niewidzialni rycerze
Marcin Wolski0
Okładka ksiązki - Niewidzialni rycerze

Kolejna po Międzymorzu powieść Marcina Wolskiego utrzymana w duchu fantastyczno-historycznym, w której Autor z właściwym sobie poczuciem humoru i barwnym...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy