Zasady strategii. Pięć ponadczasowych lekcji. Bill Gates, Andy Grove i Steve Jobs.

Wydawnictwo: Rebis
Data wydania: 2016-04-26
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788378188766
Liczba stron: 304

Ocena: 4 (1 głosów)

Poznaj metody działania najlepszych - Billa Gatesa, Andy'ego Grove'a i Steve'a Jobsa - i zostań rekinem biznesu.

Pomiędzy rokiem 1968 a 1976 powstały trzy firmy - Intel, Microsoft i Apple - które odmieniły nasze życie i osiągnęły łącznie wartość ponad biliona dolarów. Ich założyciele, choć bardzo się różnili, stosowali podobne prekursorskie praktyki i strategie.

Autorzy, wybitni profesorowie z Harvard Business School i MIT Sloan School of Management, postanowili je skatalogować i ocenić. Przez trzydzieści lat analizowali ich sukcesy i porażki, podobieństwa i różnice między nimi, co pozwoliło im sformułować pięć uniwersalnych zasad, jakimi kierowali się Andy Grove, Bill Gates i Steve Jobs.

Książka dotyczy nie tylko strategii dla firm z branży technologicznej, ale w ogóle tego, jak pracują odważni, zapaleni i doskonale znający się na swojej dziedzinie liderzy. Muszą ją przeczytać wszyscy, którzy stawiają sobie za cel przesuwanie granic w biznesie. - John Browne, były prezes BP i członek rady dyrektorów Intela

Kup książkę Zasady strategii. Pięć ponadczasowych lekcji. Bill Gates, Andy Grove i Steve Jobs.

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
REKLAMA

Zobacz także

Opinie o książce - Zasady strategii. Pięć ponadczasowych lekcji. Bill Gates, Andy Grove i Steve Jobs.

Spodziewałam się czegoś innego, nie wiem czego dokładnie. Książka to zlepek analizy trzech postaci i ich największych osiągnieć pracy w korporacjach, które tworzyli. Parę ciekawych informacji, parę ważnych stron. Materiału trochę za mało na książkę, przez co czytana przeze mnie trochę po łepkach. Nie odradzam, ale w sumie też nie polecam książki. Jak ktoś ma ochotę to niech czyta, jeśli nie ma ochoty, to niech tego nie robi.  

Link do opinii