Okładka książki - Cukiernia Pod Amorem. Hryciowie

Cukiernia Pod Amorem. Hryciowie



Tom 3 cyklu Cukiernia pod Amorem
Ocena: 4.94 (53 głosów)
opis
Inne wydania:
Ostatnia część Cukierni pod Amorem nieco mnie rozczarowała. Akcja dzieje się na przemian w czasach II wojny światowej i zaraz po niej oraz w miarę współcześnie. W miarę, bo właśnie sobie uświadomiłam, że 1995 rok był prawie 20 lat temu! Nie wiem czy na moją ocenę nie wpływa okres, który opisuje książka. Lubię książki historyczne, a tu pół na pół mamy teraźniejszość. Ale jakoś rozwiązanie zagadki tajemniczej kobiety mnie rozczarowało. Chociaż po drodze śledziłam z zapartym tchem losy bohaterów. Ogólnie cała seria nie jest zła. Jest jedną z najlepszych książek, które ostatnio czytałam i planuję jeszcze do niej wrócić i przeczytać (teraz miałam w wersji do słuchania), bo warto. Moje pierwsze spotkanie z książkami pani Gutowskiej - Adamczyk uważam za jak najbardziej udane i już biorę się za poszukiwania innych książek tej autorki.

Informacje dodatkowe o Cukiernia Pod Amorem. Hryciowie:

Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Data wydania: 2011-10-05
Kategoria: Obyczajowe
ISBN: 978-83-10-12162-2
Liczba stron: 504
Dodał/a opinię: Shi4

Tagi: bóg

więcej
Zobacz opinie o książce Cukiernia Pod Amorem. Hryciowie

Kup książkę Cukiernia Pod Amorem. Hryciowie

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Inne książki autora
Kalendarze
Małgorzata Gutowska-Adamczyk0
Okładka ksiązki - Kalendarze

Najnowsza książka bestsellerowej pisarki. Piękna i pełna osobistych wątków powieść o dzieciństwie.   ,,Masz siostrę!" - radosny okrzyk babci...

Jak zabić nastolatkę (w sobie)?...
Małgorzata Gutowska-Adamczyk0
Okładka ksiązki - Jak zabić nastolatkę (w sobie)?...

"Dorosłość jest przereklamowana. Zwłaszcza w wydaniu 40+. Ale we wszystkich innych też. Kiedy masz te swoje 18-, zastanawiasz się, kiedy wreszcie dorośniesz...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy