Codziennie rozmawiamy z wieloma osobami w różnym celu, chcemy się czegoś dowiedzieć, wymienić doświadczeniami lub po prostu opowiedzieć, co nas dzisiaj spotkało. Pomimo tego sztuka dobrego konwersowania nie należy do najłatwiejszych, ale na szczęście można się jej nauczyć.
Jak być zabawnym, a nie śmiesznym to świetny poradnik, który pomoże nam nauczyć się, jak odpowiednią rozmową wywrzeć na rozmówcy presję i uzyskać od niego interesujące nas informacje lub przekonać go do jakiegoś naszego pomysłu. Książka nie jest gruba, ale zawiera bardzo wiele ciekawych i cennych informacji, najpierw mamy wstęp, w którym mamy wyjaśnione, czy warto być zabawnym, a następne rozdziały takie jak etapy i istota rozmowy, autoprezentacja, mowa ciała na co dzień czy też humor w rozmowie i wiele, wiele innych tematów.
Ten poradnik zdecydowanie zasługuje na pochwałę, mamy tutaj schematy, obrazki i tabele, zmiany czcionki i pogrubienia, a to wszystko sprawia, że lepiej przyswajamy nowe informacje. Bardzo nie lubię, kiedy poradnik to sam tekst od góry do dołu, bo po jakimś czasie czytania zaczyna mnie on męczyć, a ten zdecydowanie odpowiada na moje potrzeby. Informacje, które przeczytałam, są bardzo pomocne, często wracam do danych fragmentów i próbuje do rozmów z innymi użyć tego, czego się dowiedziałam, ale przede mną jeszcze długa droga. Taki poradnik zdecydowanie przyda się wszystkim, którzy pracują z ludźmi, szczególnie w handlu lub jako telemarketer, bo jest tutaj wiele cennych wskazówek, które pomogą uzyskać takim osobom nowych klientów. Jeżeli chodzi o temat wywarcia presji, to również będziemy bardziej świadomi wtedy, kiedy będziemy chcieli coś kupić, ponieważ lepiej wsłuchamy się w to, co mówi do nas sprzedawca i nie damy się już zmanipulować w zakup czegoś, co w domu okaże się nam zbędne, także ten poradnik polecam każdemu.
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2022-11-15
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 192
Dodał/a opinię:
Karolina Radlak
Czy wystąpienia publiczne mogą być pomocne w dotarciu do prawdy o sobie i swojej autentyczności? Przemysław Kutnyj, autor książki Sztuka autoprezentacji...