Pozycja Cialdiniego była na listach bestselerów w wielu krajach. Psycholog zatrudnia się w wielu miejscach np. jako kelner w restauracji, jako sprzedawca samochodów, pracownik supermarketu czy akwizytor po to by dopytać i poobserwować od środka jak wyglądają techniki wpływu społecznego stosowane na nas przeciętnych zjadaczach chleba, abyśmy kupili więcej i drożej. k
Klasyfikuje je w 6 zasad i opowiada o tym czy można je wykorzystać w innych dziedzinach życia niż reklama i sprzedaż. Odwołuje się tez często do własnych doświadczeń gdy kupił coś co nie koniecznie było mu potrzebne. Książkę czyta się bardzo łatwo, wiele obrazowych przykładów przemawia do wyobraźni i nasuwa skojarzenia z własną rzeczywistością. Minusem dla mnie jest iż czasem rozwiązania wydają się nieco naiwne jakby naciągnięte na potrzeby, ale mimo to polecam jako lekturę obowiązkową wszystkim tym którzy nie potrafią się oprzeć promocją i wyprzedażą!
Informacje dodatkowe o Wywieranie wpływu na ludzi teoria i praktyka:
Wydawnictwo: GWP
Data wydania: 2009 (data przybliżona)
Kategoria: Inne
ISBN:
9788374890428
Liczba stron: 6328
Dodał/a opinię:
Faustyna
Sprawdzam ceny dla ciebie ...