Logo wydawnictwa - CeDeWu
Nasze wydawnictwo powstało w maju 1998 roku. Powołały je osoby, które na początku lat 90. stworzyły i wydawały Miesięcznik BANK w latach 1992-1996.

Początkowa wydawnictwo posługiwało się nazwą - Centrum Doradztwa i Wydawnictw "Multi-Press" Sp. z o.o. Ta długa nazwa w rozmowach była skracana do Ce De Wu, i stała się faktyczną nazwą firmy w 2001 roku.

W początkowych latach swojego istnienia Wydawnictwo CeDeWu koncentrowało się głównie na publikacjach z zakresu bankowości. W miarę rozwoju firmy poszerzaliśmy swoją ofertę wydawniczą.

Dziś CeDeWu jest cenionym, jednym z większych i dynamicznie rozwijającym się polskim wydawnictwem ekonomicznym. W 2013 roku nakładem wydawnictwa CeDeWu ukaże się ponad 200 nowości i wznowień. W sumie wydaliśmy już ponad 500 własnych tytułów i ponad 300 tytułów na zamówienie. Z tytułami, które wydaliśmy i z zapowiedziami wydawniczymi mogą Państwo się zapoznać w Katalogu Książek.

Od początku działalności CeDeWu Wydawnictwo prowadzi pan Andrzej Bury. Zespół CeDeWu liczy obecnie 8 osób, które kierują wydawnictwem i zajmują się organizacją procesu wydawniczego i dystrybucyjnego. W związku z dynamicznym rozwojem, mamy nadzieję, że niebawem znajdą się osoby, które będą chciały nam pomóc i poszerzyć nas zespół.

W tym miejscu chcielibyśmy podziękować za okazane zaufanie naszym Autorom, Dystrybutorom, Współpracownikom i Czytelnikom. Tych, którzy nie mieli okazji współpracować z nami, zapraszamy do współpracy.

Książki wydawnictwa

Okładka - Kontrola przedsiębiorcy
Kontrola przedsiębiorcy
rafał buchacz

Książka stanowi pierwsze kompleksowe opracowanie kontroli w polskim systemie prawnym. Składa się z dwóch zasadniczych części. Pierwsza poświęcona jest regulacji postępowania kontrolnego na poziomie przepisów...czytaj dalej

Okładka - Polityka fiskalna w strefie euro
Polityka fiskalna w strefie euro
Giżyński Juliusz

Główną przesłanką podjęcia tematu polityki fiskalnej w książce jest istniejące obecnie zagrożenie stabilności waluty euro, będącej ważnym spoiwem integrującej się Europy. Zagrożenie to wynika zaś...czytaj dalej

Okładka - Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów
Dejnaka Agnieszka

Oddawana do rąk Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z dokonującymi...czytaj dalej

Okładka - Rozwój zintegrowany. Warunki, wymiary, wyzwania
Rozwój zintegrowany. Warunki, wymiary, wyzwania
Słodowa-Hełpa Małgorzata

W książce przenikają się dwie wzajemnie powiązane warstwy, poznawcza i aplikacyjna. Zgodnie z zapowiedzią w podtytule, jej przedmiotem są trzy składowe szeroko rozumianego mechanizmu rozwojowego warunki wymiary...czytaj dalej

Okładka - Fundusze hedgingowe. Teoria i praktyka
Fundusze hedgingowe. Teoria i praktyka
Pruchnicka-Grabias Izabela

Fundusze hedgingowe to pierwsza na polskim rynku wydawniczym monografia tak kompleksowo analizująca problematykę tych nieprzejrzystych instytucji finansowych oraz ich wpływ na ryzyko systemowe. Można w niej...czytaj dalej

Okładka - Nowoczesne modele współpracy przedsiębiorstw
Nowoczesne modele współpracy przedsiębiorstw
Rundo Agata, Ziółkowska Marta

Wraz z następującą globalizacją rynków gospodarki światowej obserwuje się wzrost konkurencji w ostatnich latach, co w obliczu zachodzących zmian w otoczeniu w zakresie technologii, regulacji i popytu...czytaj dalej

Okładka - Zarządzanie ryzykiem portfela
Zarządzanie ryzykiem portfela
Zasępa Piotr

Zarządzanie ryzykiem portfela funduszy venture capital oraz private equity to skomplikowany proces inwestycyjny. Zarządzający funduszem musi przeprowadzić wiele dodatkowych analiz i badań prywatnych spółek...czytaj dalej

Okładka - Systemy wczesnego ostrzegania w ocenie działalności instytucji finansowych
Systemy wczesnego ostrzegania w ocenie działalności instytucji finansowych
Capiga Mirosława, Gradoń Witold, Szustak Grażyna

Systemy wczesnego ostrzegania to instrumenty zarządzania instytucjami finansowymi nie tylko w warunkach kryzysu finansowego, ale również w warunkach stabilności finansowej. Ich skuteczność zależy przede...czytaj dalej

Zobacz także

Reklamy