Logo wydawnictwa - CeDeWu

Książki wydawnictwa

Okładka - Systemy wczesnego ostrzegania w ocenie działalności instytucji finansowych
Systemy wczesnego ostrzegania w ocenie działalności instytucji finansowych
Capiga Mirosława, Gradoń Witold, Szustak Grażyna

Systemy wczesnego ostrzegania to instrumenty zarządzania instytucjami finansowymi nie tylko w warunkach kryzysu finansowego, ale również w warunkach stabilności finansowej. Ich skuteczność zależy przede...czytaj dalej

Okładka - Zarządzanie płynnością finansową przedsiębiorstw
Zarządzanie płynnością finansową przedsiębiorstw
Grabowska Magdalena

Książka podejmuje aktualną i istotną zarówno dla teorii finansów, jak i praktyki życia gospodarczego problematykę zarządzania płynnością finansową, która stanowi jedną z najważniejszych...czytaj dalej

Okładka - Zasoby ludzkie w organizacji
Zasoby ludzkie w organizacji
Leśniewski Michał Adam, Morawska Sylwia

Książka stanowi swoiste kompendium wiedzy o zasobach ludzkich. Holistyczny charakter książki jest koncepcją umożliwiającą racjonalnie spojrzeć na rozwój pracowników. Modele zasobów ludzkich...czytaj dalej

Okładka - Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość
Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość
Kowalczyk Jerzy

Prawie 20-letnia praktyka wprowadzania w polskich organizacjach systemów zarządzania jakością według wymagań norm ISO serii 9000 i nieco krótsza przy wprowadzaniu zasad TQM, wskazuje, że w wielu...czytaj dalej

Okładka - Strategie produktowe. Różnicować czy upodabniać
Strategie produktowe. Różnicować czy upodabniać
Kusztelak Przemysław

Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega na postrzeganiu...czytaj dalej

Okładka - Rozliczanie wartości firmy w świetle międzynarodowych standardów rachunkowości
Rozliczanie wartości firmy w świetle międzynarodowych standardów rachunkowości
Cieciura Małgorzata

Książka ma charakter aplikacyjny i może stanowić wartość dla praktyków z zakresu rachunkowości, jak te z dla osób zainteresowanych rachunkowością i finansami przedsiębiorstwa. Do szczególnych...czytaj dalej

Okładka - Perswazja w sprzedaży
Perswazja w sprzedaży
Zatwarnicka-Madura Beata

W książce mowa jest o perswazji w sprzedaży osobistej, a więc w tych formach sprzedaży, które związane są z bezpośrednim, interpersonalnym kontaktem sprzedawcy z nabywcą. Skuteczność różnych form...czytaj dalej

Okładka - Badania jakościowe metody i zastosowania
Badania jakościowe metody i zastosowania
Kaczmarek Mirosława, Olejnik Iwona, Springer Agnieszka

Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy menedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy