Autorzy książki, wskazując na wypróbowane na świecie techniki public relations, uczą nas, jak kreować opinię publiczną, prowokować dyskusje i wytwarzać zapotrzebowanie na dany produkt czy usługę. Opisują rolę...czytaj dalej
Książka `Ja i tożsamość` powstała jako próba zapoznania czytelnika z najnowszymi programami badawczymi najlepszych psychologów zajmujących się problematyką Ja i tożsamości. Nie ma tu olśniewających odkryć na...czytaj dalej
Zbiór krótkich, zabawnych i pouczających ćwiczeń w filozofowaniu. Błahostek dających do myślenia, śmiesznostek prowadzących do powagi. Autor z surrealistycznym humorem zaprasza nas do odlotu ze świata zbyt...czytaj dalej
Żart o zakatarzonej żyrafie i całym zoo kichającym w rytm wiersza i... a psik! zabawnych ilustracji....czytaj dalej
"Reklama moze byc przedstawiona jako specyficzna gra między nadawcą a odbiorcą. W grze jest wiele zabawy i wiele walki. A także dynamizmu. Role sa jednak stałe - nadawca i odbiorca reklamy się nimi nie...czytaj dalej
Jak z kompetentnego menadżera zmienić się w prawdziwego przywódcę? wypowiedzi ponad 500 czołowych przedstawicieli kadry zarządzającej klasy światowej oraz liczne badania dowodzą, że zdobycie i utrzymanie danej...czytaj dalej
Wszyscy zadajemy sobie pytanie o sens wystawiania ocen oraz ich rolę w kształtowaniu charakterów i postaw dzieci. Czy motywują one uczniów do wytężonej pracy, czy raczej demotywują, ograniczając się jedynie...czytaj dalej
" Książka jest doskonale wyważona pod względem prezentacji różnorodnych spojrzeń na naturę motywacji, odmiennych perspektyw teoretycznych, różnych szkół badawczych. Franken traktuje zagadnienia motywacji...czytaj dalej