Książka dostarcza podstawowych wiadomości na temat projektowania, budowania i utrzymywania sieci roboczych. Przyswojenie tej wiedzy przyniesie Czytelnikowi korzyści zarówno na etapie początkowym, kiedy zacznie...czytaj dalej
W pierwszej części po wprowadzeniu podstawowych pojęć - dotyczących informatyki, technologii informacyjnej oraz społeczeństwa informacyjnego - znajdują się dwa rozdziały. Pierwszy z nich -. MIĘDZY PRAKTYKĄ...czytaj dalej
Jest to książka o C++, która niesie odpowiedzi na konkretne pytania. Oto niektóre z nich:- Czy naukę programowania można rozpoczynać od tak poważnego języka jak C++?- Dlaczego C++ to najpopularniejsze narzędzie...czytaj dalej
Książka przeznaczona jest dla wszystkich interesujących się nowoczesną techniką, zwłaszcza jednak dla informatyków i elektroników, dla uczniów szkół średnich i studentów. W książce opisano: - Interfejsy służące...czytaj dalej
Książka przeznaczona jest dla początkujących użytkowników systemu Linux. Jej celem jest nadanie Czytelnikom rangi ekspertów w możliwie krótkim czasie. Wykład zaczyna się od przygotowania środowiska pracy, opisu...czytaj dalej
Książka "PHP Programowanie gier" stanowi wprowadzenie do tworzenia własnych gier sieciowych. Możliwości tego potężnego ? i darmowego ? narzędzia programistycznego są przeogromne! Przygodę z nim rozpoczniemy...czytaj dalej
Mimo wielkich możliwości programu graficznego CorelDRAW, korzystając tylko ze standardowych funkcji programu, nie jesteś w stanie stworzyć skomplikowanych obiektów oraz szybko dokonać wielu modyfikacji na obiektach...czytaj dalej
Książka dotyczy programu FrontPage 2000. Można się z niej nauczyć jak tworzyć, edytować i zarządzać witryną WWW.- Narzędzia do przetwarzania obrazów- Wzbogacanie stron o grafikę i multimedia- Tworzenie tabel...czytaj dalej