Logo wydawnictwa - Onepress

Książki wydawnictwa

Okładka - Odporność. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Odporność. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Harvard Business Review

Nie daj się złamać ani załamać! Kryzysy i niepowodzenia są normalną sprawą w życiu zawodowym i osobistym. Niekiedy jednak trzeba się zmierzyć z czymś o wiele poważniejszym: spektakularną porażką zawodową,...czytaj dalej

Okładka - Empatia. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Empatia. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Harvard Business Review

Spójrz na problem oczami innych ludzi! Empatia oznacza zdolność odczuwania stanów psychicznych innych osób. Jest to również umiejętność spojrzenia na rzeczywistość z ich perspektywy...czytaj dalej

Okładka - Szczęście. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Szczęście. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Harvard Business Review

Na szczęście do szczęścia brakuje niewiele! Ludzie gonią za szczęściem, marzą o nim, uznają, że bycie szczęśliwym jest warunkiem udanego życia. Równocześnie natura ludzkiego szczęścia pozostaje zagadką, nad...czytaj dalej

Okładka - Szczęście. Inteligencja emocjonalna
Szczęście. Inteligencja emocjonalna
praca zbiorowa

Autorami artykułów przedstawionych w tej książce są między innymi Daniel Gilbert, Anne McKee i Gretchen Spreitzer– uznani eksperci w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. Przedstawiają oni szereg...czytaj dalej

Okładka - REMOTE. Pracuj zdalnie, biuro jest zbędne
REMOTE. Pracuj zdalnie, biuro jest zbędne
Jason Fried, David Heinemeier Hansson

Praca zdalna jest jedną z obietnic przyszłości, które pojawiły się w konsekwencji burzliwego rozwoju technologii. Wydaje się jednak, że taka forma zatrudnienia nie jest dogodnym rozwiązaniem dla...czytaj dalej

Okładka - Klincz
Klincz
Martin Holmén

Dawno temu Harry Kvist był niezłym bokserem. Miał na koncie sporo sukcesów. Jednak obecnie zajmuje się głównie piciem (w ciągu dnia) i ściąganiem długów (w nocy). Obraca się wśród...czytaj dalej

Okładka - ASAP. Jak nauczyć się języka obcego tak szybko, jak to możliwe
ASAP. Jak nauczyć się języka obcego tak szybko, jak to możliwe
Bartosz Oczko

Teoria i praktyka nowego języka Chcesz lub musisz nauczyć się języka obcego? Marzysz o przeczytaniu ulubionej książki w oryginale? Planujesz podróż życia? Zamierzasz podnieść kwalifikacje zawodowe? Jeśli...czytaj dalej

Okładka - Mała księga zamykania sprzedaży. Zbuduj relację, zaproponuj transakcję i dobij targu skutecznie!
Mała księga zamykania sprzedaży. Zbuduj relację, zaproponuj transakcję i dobij targu skutecznie!
Jeffrey Gitomer

Każdy sprzedawca wie (a jeśli nie wie, to szybko się przekona), jak trudnym i delikatnym momentem jest zamykanie sprzedaży. Każda transakcja zależy od specyficznych uwarunkowań, każdy klient zachowuje się nieco...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy