Logo wydawnictwa - Onepress

Książki wydawnictwa

Okładka - Strażnik Mafii
Strażnik Mafii
Rafał Szczepanik

Patent na superwładzę. Kto przejmie kontrolę nad technologią, która zmieni świat? Która z partii politycznych zamieszana jest w globalną aferę szpiegowską? Dlaczego zginął prezes Astra Techu? Dla kogo...czytaj dalej

Okładka - Zachowania i zwyczaje konsumentów. Wydanie VI
Zachowania i zwyczaje konsumentów. Wydanie VI
Michael R. Solomon

Jak zarobić na ludzkiej percepcji? Zajrzyj za kulisy -- techniki manipulacji marketingowej. Dowiedz się, jak marketerzy kształtują własne "ja" konsumentów, kreują nowe potrzeby i obiecują cuda...czytaj dalej

Okładka - Sześć kroków do niezależności finansowej
Sześć kroków do niezależności finansowej
Michael Masterson

Wytwarzaj bogactwo... zawodowo Staw czoło faktom: bogactwo trzeba skusić, inaczej się nie zjawi Zmień się i świadomie buduj lepsze jutro Sprawdź, czym naprawdę jest bogactwo: to nie tylko pieniądze na koncie...czytaj dalej

Okładka - Przywództwo bez władzy
Przywództwo bez władzy
Richard E. Boyatzis, Annie McKee

Niech się nie boją! Mają działać z pasją! Model przywództwa "usługowego". O liderach służących światu i swoim ludziom Sygnały "pobudki". Oznaki wypalania się w roli lidera Dobra mina...czytaj dalej

Okładka - Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta?
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta?
Mark Joyner

Przegląd najskuteczniejszych sloganów i ofert handlowych w historii Jak zmienić dobry produkt w coś, bez czego nie da się żyć? Jak uzyskać za darmo reklamę i referencje: poczta pantoflowa i internet Trzy...czytaj dalej

Okładka - 10 zasad budowania trwałych relacji z klientem
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem
Ivan Bureš, Pavel Řehulka

Każdy produkt, jaki sprzedajesz, jest częścią Ciebie Instynkt VIP. Jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych? Jak podnieść wartość produktu o pozytywne emocje? Jak małe firmy usługowe wygrywają...czytaj dalej

Okładka - Księgowość dla nieksięgowych. Wydanie VI
Księgowość dla nieksięgowych. Wydanie VI
Graham Mott

Oficjalny skrypt dla menedżerów i studentów w krajach anglosaskich Analiza sprawozdań finansowych -- bilansu, rachunku zysków i strat oraz sprawozdań z przepływów pieniężnych Ocena firmy z punktu widzenia...czytaj dalej

Okładka - Pod presją czasu. Jak wypracować skuteczne strategie osiągnięcia sukcesu
Pod presją czasu. Jak wypracować skuteczne strategie osiągnięcia sukcesu
Mitch Thrower

Jak znaleźć czas na wszystko, nie rozdwajając się? Jak poruszać się po wielozadaniowym świecie biznesu? Jak zbudować firmę, która nie zmieni Cię w swego niewolnika? Jak tworzyć informacje o wielkiej sile...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy