Logo wydawnictwa - Onepress

Książki wydawnictwa

Okładka - Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II  zaktualizowane
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
Moi Ali

Sztab doradców ds. marketingu i PR: wyjaśni Ci pojęcia związane z marketingiem i public relations opracuje strategię marketingową i dobierze odpowiednie media oraz formy reklamy przedstawi zasady tworzenia...czytaj dalej

Okładka - Biznesplan w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
Biznesplan w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
Colin Barrow, Paul Barrow, Robert Brown

Sztab doradców ds. biznesplanu: zaprezentuje Ci procedury niezbędne do stworzenia doskonałego biznesplanu przeprowadzi z Tobą badania rynku opracuje strategię przewagi konkurencyjnej pomoże Ci w prognozowaniu...czytaj dalej

Okładka - Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
Don Doman, Dell Dennison, Margaret Doman

Sztab doradców ds. badań i analiz: pomoże Ci wybrać odpowiedni moment na badania marketingowe zaplanuje dla Ciebie przebieg badań skonstruuje kwestionariusz i dobierze odpowiedni rodzaj pytań wyjaśni wszystkie...czytaj dalej

Okładka - Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
Holly Berkley

Sztab doradców ds. e-marketingu: dokona selekcji grupy docelowej i dobierze odpowiednie narzędzia dotarcia do niej pomoże Ci przygotować interesującą treść na Twoją stronę WWW wyjaśni specyfikę programów...czytaj dalej

Okładka - Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing
Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing
Don Sexton, Donald J. Trump

Praktykuj wiedzę zdobytą na Uniwersytecie Donalda Trumpa: Błyskotliwe techniki promowania Twojej firmy Praktyczne sposoby przewidywania wielkości sprzedaży i zysków Metody zdobywania klientów, pokonywania...czytaj dalej

Okładka - Niepokorny umysł. Poznaj klucz do myślenia zintegrowanego
Niepokorny umysł. Poznaj klucz do myślenia zintegrowanego
Roger L. Martin

Milowy krok ludzkiego umysłu: wyjątkowość myślenia integracyjnego w zarządzaniu; iskry kreatywności przeciw pułapkom specjalizacji; postrzeganie problemów w całościowym ujęciu; innowacyjne rozwiązania,...czytaj dalej

Okładka - Uwierz w siebie. Poznaj swoją moc
Uwierz w siebie. Poznaj swoją moc
Claude M. Bristol

Wiara matką ludzi wielkich Zaprzęgnij podświadomość do wyścigu po sukces Korzystaj z siły sugestii i zwiększaj swoją skuteczność Uwierz w siebie, a inni dostrzegą i podzielą tę wiarę Trzymasz w ręku klasyczną...czytaj dalej

Okładka - Kobiecy styl zarzadzania
Kobiecy styl zarzadzania
Ewa Lisowska

Talent kobiet jest naszą wspaniałą szansą. Okazją pukającą do drzwi Tom Peters, amerykański specjalista biznesowy Precyzyjne dane, oparte na raportach i literaturze dotyczącej sytuacji kobiet w biznesie Męski...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy