Logo wydawnictwa - Placet

Książki wydawnictwa

Okładka - Controlling Planowanie Kontrola Kierowanie wyd.IV
Controlling Planowanie Kontrola Kierowanie wyd.IV
Hilmar J.Vollmuth

Książka napisana jest przede wszystkim dla praktyków zarządzania. Stroni od teoretyzowania, natomiast wskazuje konkretnie jakimi instrumentami musi dysponować przedsiębiorstwo, aby właściwie ocenić swoje działania...czytaj dalej

Okładka - Fundusze UE 2007-2013 dla mikro, małych i średnich firm
Fundusze UE 2007-2013 dla mikro, małych i średnich firm
Szymańska Anna

Najczęściej wymienianą przez właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw przyczyną zniechęcającą do starań o pomoc jest to, że "trudno uzyskać informację gdzie i o jaką pomoc można się starać",...czytaj dalej

Okładka - Wspomnienia polityczne
Wspomnienia polityczne
Głąbiński Stanisław

Ta książka to w zasadzie refleksje mojego ojca prof. dr. stanisława Głąbińskiego, aktywnego polityka, członka rządu i parlamentu międzywojennej Polski....czytaj dalej

Okładka - Dekalog +1 po-prawnego kierowania
Dekalog +1 po-prawnego kierowania
Stelmach Waldemar

"We wstępach do książek autorzy zwykle piszą jakiż to ona ma charakter. My nazwalibyśmy swoją podręcznikiem dla osób niezbyt lubiących stereotypy. Dlatego zdecydowaliśmy się na dwugłos: wykładowcy zarządzania...czytaj dalej

Okładka - Restrukturyzacja procesów gospodarczych
Restrukturyzacja procesów gospodarczych
Durlik Ireneusz

Reengineering- koncepcja powstała na początku tego dziesięciolecia w umysłach amerykańskich naukowców miała być receptą na pokonanie Japonii i "Wschodnich Tygrysów" oraz wydobycie przedsiębiorstw...czytaj dalej

Okładka - Rynki kapitałowe metody ilościowe
Rynki kapitałowe metody ilościowe
Tarczyński Waldemar

W miarę wzrostu liczby spółek reprezentowanych na giełdzie, szerszej reprezentacji branżowej, dostępności innych instrumentów finansowych trzeba stosować inne narzędzia umożliwiające zapanowanie nad mnogością...czytaj dalej

Okładka - Przełamywanie szoku kulturowego
Przełamywanie szoku kulturowego
Elisabeth Marx

Szok kulturowy, czyli, mówiąc inaczej, "poczucie obcości", stał się wdzisiejszym świecie globalnego biznesu czynnikiem mającym decydujący wpływ na odnoszenie sukcesów. Jednocześnie szok stanowi rodzaj...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy