Zarządzanie turystyką to uniwersalny podręcznik opracowany przez uznanych pracowników naukowych. W książce autorzy omawiają w interesujący sposób najważniejsze zagadnienia związane z turystyką w następujących...czytaj dalej
Pierwsza na polskim rynku wydawniczym pozycja, w której w sposób systematyczny i kompleksowy została omówiona problematyka pozycjonowania produktu. Autor przedstawił w niej: definiowanie pozycjonowania,cel...czytaj dalej
Zmieniające się warunki otoczenia, niepewność działania, rosnące wymagania klientów, zaostrzająca się konkurencja wymuszają na przedsiębiorstwach podejmowanie działań zwiększających efektywność funkcjonowania...czytaj dalej
W książce pokazano relacje między instytucjami a polityką ekonomiczną, które mogą sprzyjać albo utrudniać procesy doganiania przez Polskę wysoko rozwiniętych krajów Unii Europejskiej. Autorzy uznają, że do...czytaj dalej
Do jednostek nieprowadzących działalności gospodarczej zalicza się m.in. stowarzyszenia, związki zawodowe, organizacje pracodawców, izby gospodarcze, fundacje, organizacje dobroczynności i opieki zdrowotnej...czytaj dalej
W Polsce, podobnie jak w innych nowych krajach Unii Europejskiej, trwa debata na temat "za i przeciw" przystąpieniu do strefy euro. Kilkuletni okres funkcjonowania Eurolandu, coraz bardziej obszerny...czytaj dalej
Maksymalizacja wartości jest coraz częściej wymieniana jako główny cel działalności przedsiębiorstwa. Trzeba jednak umieć ją zmierzyć i poznać czynniki na nią wpływające. W książce przedstawiono: -istotę zarządzania...czytaj dalej
Czwarte, zmienione i rozszerzone wydanie podręcznika akademickiego, będącego kompleksowym studium systematyzującym wiedzę z zakresu zarządzania procesami logistycznymi w przedsiębiorstwie. W podręczniku przedstawiono:-istotę...czytaj dalej