Logo wydawnictwa - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

https://www.wuj.pl

Książki wydawnictwa

Okładka - Wynaleźć codzienność. Sztuki działania
Wynaleźć codzienność. Sztuki działania
Michel de Certeau

Michel de Certeau urodził się w 1925 roku. Obdarzony błyskotliwą i pozbawioną konformizmu inteligencją, wykazywał rozmaite zainteresowania. Odebrawszy wykształcenie w zakresie filozofii, literatury klasycznej...czytaj dalej

Okładka - Konsumowanie życia
Konsumowanie życia
Zygmunt Bauman

Nastolatki, z zapałem i entuzjazmem wystawiające na pokaz swoje zalety, w nadziei, że przyciągną uwagę, a może nawet zdobędą uznanie i aprobatę konieczne, by pozostać w grze towarzyskiej. Potencjalni klienci...czytaj dalej

Okładka - Techniki terapii poznawczej Podręcznik praktyka
Techniki terapii poznawczej Podręcznik praktyka
Leahy Robert L.

Podręcznik prezentujący poszczególne techniki terapii poznawczej. Opisy kolejnych technik zostały przedstawione według stałego schematu (specyficzne problemy odpowiadające danej technice, przykładowy dialog...czytaj dalej

Okładka - Dziecko w świecie mediów i konsumpcji
Dziecko w świecie mediów i konsumpcji
Bogunia-Borowska Małgorzata (red.)

Dziecko w świecie mediów i konsumpcji to książka analizująca sytuację współczesnego dziecka, jego pozycję społeczno-kulturową, sposoby funkcjonowania oraz kreowania i przedstawiania jego obrazu w mediach. Wszystkie...czytaj dalej

Okładka - Autorzy kina europejskiego t.2
Autorzy kina europejskiego t.2
Stachówna Grażyna, Zmudziński Bogusław (red.)

Autorzy kina polskiego to kontynuacja publikacji z 2004 roku pod redakcją Grażyny Stachówny i Joanny Wojnickiej, której tematem była m.in. twórczość filmowa Edwarda Żebrowskiego, Jerzego Skolimowskiego, Marka...czytaj dalej

Okładka - Demontaż polityki w społeczeństwie informacyjnym
Demontaż polityki w społeczeństwie informacyjnym
Kepplinger Hans Mathias

Niniejsza książka jest dogłębną, wieloaspektową i historyczną analizą zawartości niemieckich mediów (głównie prasy), przeprowadzoną pod kątem wykrycia związków między treścią mediów a pozycją polityki w społeczeństwie...czytaj dalej

Okładka - Mass media polityka i demokracja
Mass media polityka i demokracja
Street John

Polityka wydaje się dziś tyleż kwestią ideologii, co estetyki. Politycy i partie polityczne wynajmują agencje reklamowe i specjalistów od badań rynku, aby stworzyć odpowiedni wizerunek i opracować właściwe...czytaj dalej

Okładka - Szkic o teorii emocji
Szkic o teorii emocji
Sartre Jean Paul

Wczesna rozprawa Jeana Paula Sartre?a, szkic o teorii emocji, zapowiada późniejsze rozważania skoncentrowane wokół tzw. ontologii radykalnej, wytyczającej kierunek egzystencjalizmu francuskiego. Problem świadomości...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy