Okładka książki - Bankowość emocjonalna. Cyfrowa transformacja banków a oczekiwania klientów

Bankowość emocjonalna. Cyfrowa transformacja banków a oczekiwania klientów


Ocena: 0 (0 głosów)

Technologia budzi emocje. Dobrym przykładem jest AI (artificial intelligence), która od lat jest bodźcem do tworzenia literatury czy filmów z gatunku science fiction. Wykorzystanie AI w bankowości oraz cyfryzacja produktów i usług bankowych tworzą nową jakość nie tylko w zakresie wewnętrznej transformacji banków, ale także kanałów i sposobów kontaktów z klientami.

W tym znaczeniu w monografii używany jest termin: bankowość emocjonalna, czyli poddana transformacji cyfrowej. Jej głównym celem jest nie tylko poprawa rentowności, pozycji konkurencyjnej lub bezpieczeństwa banku, ale także dostosowanie się do możliwości, jakie oferuje technologia, często bardziej z powodów intuicyjnych oraz preferencji czy nawyków klientów, niż wymogów ekonomicznych.

Innym ważnym motorem zmian na rynku bankowym jest konkurencja z dynamicznie rozwijającym się segmentem firm technologicznych działających w sektorze finansowym - FinTechów czy neobanków, niepodlegających (lub podlegających w minimalnym zakresie) regulacjom obowiązującym na rynku finansowym i bankowym.

***

W książce podjęto jeden z najważniejszych tematów współczesnych finansów, jakim jest funkcjonowanie bankowości w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu technologicznym, rynkowym, regulacyjnym i społecznym. Zarówno w środowisku praktyków, jak i teoretyków, istnieje ogromne zapotrzebowanie na opracowania naukowe dotyczące wyzwań, przed jakimi stają uczestnicy rynku finansowego.

Publikacja została przygotowana na bardzo wysokim poziomie merytorycznym. Poszczególne rozdziały zostały opracowane na podstawie adekwatnych źródeł krajowych i zagranicznych. Książka wnosi istotny wkład w ocenę stanu i perspektyw współczesnej bankowości.

z recenzji prof. dr. hab. Leszka Dziawgo

Informacje dodatkowe o Bankowość emocjonalna. Cyfrowa transformacja banków a oczekiwania klientów:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2019-11-29
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 9788381750554
Liczba stron: 316

Tagi: bóg

więcej

Kup książkę Bankowość emocjonalna. Cyfrowa transformacja banków a oczekiwania klientów

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Inne książki autora
Heat Seeker. Opowieść ze świata Gun Honey. Tom 1
0
Okładka ksiązki - Heat Seeker. Opowieść ze świata Gun Honey. Tom 1

Opowieść ze świata ,,Gun Honey". Dahlia Racers, kobieta o ognistych włosach, pomaga osobom, na które wydano wyrok śmierci... oczywiście za odpowiednią...

Ana Ana. Wyprawa nad morze. Tom 3
0
Okładka ksiązki - Ana Ana. Wyprawa nad morze. Tom 3

Na głowie burza złotych loków, pod którymi kłębią się tysiące pomysłów... Oto Ana! Jest piękny, ciepły dzień. Ana Ana przyczepiła wózek do roweru i zabrała...

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy