Okładka książki - Controlling działalności marketingowej

Controlling działalności marketingowej


Ocena: 0 (0 głosów)
Książka składa się z czterech rozdziałów, w których przedstawiono: działalność marketingową przedsiębiorstwa wraz z psychologicznymi i zarządczymi aspektami marketingu, filozofię controllingowego zarządzania marketingiem na tle całego systemu controlllingu przedsiębiorstwa, bazę informacyjną controllingu działalności marketingowej oraz instrumenty controllingu działalności marketingowej.

Informacje dodatkowe o Controlling działalności marketingowej:

Wydawnictwo: PWE
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 83-208-1680-7
Liczba stron: 232

więcej

Kup książkę Controlling działalności marketingowej

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Controlling działalności marketingowej - opinie o książce

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy