Okładka książki - Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej

Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej


Ocena: 0 (0 głosów)

Wykorzystaj potencjał swojej firmy i twórz lepszą przyszłość!

Czy Ty i Twoi pracownicy możecie stać się superbohaterami?
Tak! Dzięki strategii CSR (Corporate Social Responsibility) to możliwe!

W książce „Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej” znajdziesz innowacyjne sposoby na to, by współpraca z organizacjami pozarządowymi przyniosła Twojej firmie wymierne korzyści – zarówno społeczne, jak i biznesowe. Poznasz sprawdzone metody angażowania pracowników w działania charytatywne, budowania silnej kultury organizacyjnej oraz tworzenia kampanii wzmacniających wizerunek marki.

Ten poradnik to nie tylko przewodnik po CSR – to także klucz do budowania firm, które realnie wpływają na otoczenie.

Informacje dodatkowe o Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej:

Wydawnictwo: Novae Res
Data wydania: 2025-06-04
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788383738291
Liczba stron: 80
Język oryginału: polski

więcej

Kup książkę Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy