ECUK Użytkowanie komputerów

Ocena: 0 (0 głosów)
Książka przedstawia podstawowe zasady obsługi i użytkowania komputera. Autor starał się opisać środowisko Windows XP w zakresie organizacji zapisu informacji na dysku, a także drukowania. - Prawidłowe włączanie i wyłączanie komputera. - Tworzenie katalogo i podkatalogu. - Tworzenie, przenoszenie, kopiowanie, zmiana nazwy i usuwanie plików. - Usuwanie plików z jednego lub więcej katalogów. - Formatowanie dyskietki. - Wykonywanie kopii zapasowej. - Umiejętność wyboru drukarki i drukowania na zainstalowanej drukarce. - Przykładowy egzamin na ECDL.

Informacje dodatkowe o ECUK Użytkowanie komputerów:

Wydawnictwo: PWN
Data wydania: b.d
Kategoria: Edukacyjne
ISBN: 9788301147525
Liczba stron: 123

więcej

Kup książkę ECUK Użytkowanie komputerów

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

ECUK Użytkowanie komputerów - opinie o książce

Inne książki autora
Dydaktyka informatyki i technologii informacyjnej w praktyce 2. Wybrane zagadnienia
Nowakowski Zdzisław0
Okładka ksiązki - Dydaktyka informatyki i technologii informacyjnej w praktyce 2. Wybrane zagadnienia

W drugiej części znajduje się rozdział JAK UCZYĆ? Jeśli nauczanie ma być skuteczne, musi opierać się na stosowaniu różnych metod nauczania, opracowaniu...

Ecuk użytkowanie komputerów
Nowakowski Zdzisław0
Okładka ksiązki - Ecuk użytkowanie komputerów

Prawidłowe włączanie i wyłączanie komputeraTworzenie katalogu i podkataloguTworzenie, przenoszenie, kopiowanie, zmiana nazwy i usuwanie plikówUsuwanie...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Złote góry
Klaudiusz Szymańczak
Złote góry
Inni
Wojciech Maksymowicz
 Inni
Niewidzialna
Sabina Obwiosło-Budzyń
Niewidzialna
Pomogę Ci
Monika Czarnowska
Pomogę Ci
Zaśpiewaj tylko dla mnie
Weronika Tomala ;
Zaśpiewaj tylko dla mnie
Nocny welon
Ewa Sobieniewska
Nocny welon
Potępione
Agata Kabza-Papuga
Potępione
Zaślepienie
Natalia Pożarowszczyk
Zaślepienie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy