Okładka książki - Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów

Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów


Ocena: 0 (0 głosów)
Skorzystaj z wiedzy i doświadczeń najlepszychEfektywne relacje międzyludzkie wewnątrz firmy i kontakty z klientami stanowią jeden z kluczowych czynników sprawnego działania przedsiębiorstwa. Umiejętność zarządzania relacjami międzyludzkimi i biznesowymi stanowi niezwykle ważny element kompetencji nowoczesnego menedżera. Znajomość technik negocjacji jest przydatna podczas spotkań z klientami i kontrahentami, a umiejętność rozwiązywania konfliktów między pracownikami to gwarancja efektywnego działania firmy."Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów" to zbiór artykułów poświęconych sztuce negocjacji, publikowanych w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów należą do grona najbardziej doświadczonych ekspertów w dziedzinie negocjacji i rozwiązywania konfliktów międzyludzkich. Czytając ich prace, dowiesz się, jak zarządzać zespołem, zażegnywać spory między pracownikami i negocjować z klientami. Znajdziesz tu studia przypadków oraz analizy ekspertów. * Umiejętność radzenia sobie z różnicami między pracownikami * Rozwiązywanie problemów za pomocą dyskusji i burzy mózgów * Godzenie skłóconych zespołów * Budowanie relacji biznesowych * Sztuka negocjowania z klientami * Polubowne rozstrzyganie sporów * Rozwiązywanie sporów przed sądem

Informacje dodatkowe o Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-7361-909-7
Liczba stron: 232

więcej

Kup książkę Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów - opinie o książce

Inne książki autora
Harvard Business Review. Zarządzanie marką
Harvard Business School Press0
Okładka ksiązki - Harvard Business Review. Zarządzanie marką

Wykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują...

Zarządzanie zmianą. Jak przekonać do niej ludzi? (książka z CD)
Harvard Business School Press0
Okładka ksiązki - Zarządzanie zmianą. Jak przekonać do niej ludzi? (książka z CD)

Niemal każdego dnia zarządzający firmą zastanawiają się, jak przekonać pracowników do przeprowadzenia zmiany. Co to dokładnie znaczy? Chodzi o motywowanie...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy